ثبت نام مجدد درآزمون کارشناسی ارشد96

ثبت نام مجدد درآزمون کارشناسی ارشد96

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: متقاضیانی که از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 (اول تا 11دی ماه) جا مانده اند، اول تا سوم اسفند با مراجعه به سایت www.sanjesh.org در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 ثبت نام کنند.
وی اظهار کرد: در این مهلت زمانی افراد ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 نیز می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
توکلی تصریح کرد: 759 هزار و 695 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 ثبت نام کردند که از این تعداد، 380 هزار و 128 نفر زن و 379 هزار و 567 نفر مرد و به عبارت دیگر 50.04 درصد زن و 49.96 درصد مرد هستند.
به گفته وی، آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 هفتم و هشتم اردیبهشت ماه 96 در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان 6 گروه آموزشی برگزار می شود.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون سراسری 96، بیست و ششم بهمن پایان می یابد، گفت: تاکنون 230 هزار و 932 نفر در این آزمون ثبت نام کردند.
توکلی افزود: افرادی علاقه مند به شرکت در آزمون سراسری 96 که تاکنون در این زمینه اقدام نکرده اند، با توجه به مهلت زمانی مقرر شده، ضرورت دارد با مراجعه به سایت سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما درصورت واجد شرایط بودن با رعایت ضوابط مربوط، ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *