تلاش ما پاسخگویی صحیح درخصوص حادثه پلاسکو است

به گزارش پل کنکوری به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمدتقی احمدی در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس گفت: این رویکرد که از سوی دولت صورت گرفت و کمیته ای علمی و تخصصی با استقلال رای و به دور از مسائل سیاسی درخصوص حادثه پلاسکو معرفی کردند بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: بنده نیز به عنوان رئیس این هیات به همراه تیم تخصصی معرفی شده تمام توان خود را برای پیگیری و ارائه گزارش درست و پاسخگویی صحیح به ملت ایران در خصوص حادثه پلاسکو به کار خواهیم گرفت.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به توسعه پژوهش در بدنه علمی کشور به ویژه در دانشگاهها اظهار داشت: در خصوص جدول 14 برنامه توسعه کشور مبلغی در حدود 6 تا 7 هزار میلیارد تومان برای این امر در سال 95 برنامه ریزی شده بود.
احمدی عنوان کرد: قرار بود نیمی از این بودجه به دو وزارتخانه علوم و بهداشت تخصیص یابد و قرار بود سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی به یک درصد برسد که متاسفانه این امر محقق نشد و در حال حاضر با تثبیت درآمد های دولت و بودجه کشور این موضوع در حال پیگیری است تا بخشی از آن به وزارت علوم تخصیص یابد.
در ادامه اعضای شورا در خصوص مسائل مختلفی مانند تدفین شهدای گمنام در دانشکده کشاورزی، بحث ممنوعیت ورود و خروج دانشجویان به کشور آمریکا، قانون سنوات تحصیلی دانشجویان و ازدواج دانشجویی موضوعاتی را مطرح کردند.
Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *