استخدام

تشریح جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

به گزارش پل کنکوری به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.

آن دسته از داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در روز ۲۱ آبان‌ماه شرکت کرده‌اند باید به اطلاعیه سازمان سنجش توجه کنند.

به منظور تکمیل ظرفیت و تغییر حدنصاب علمی نتایج آزمون مجدداً مورد بررسی و کارنامه جدید داوطلبان در سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

لذا داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان قرار گرفته‌اند می‌بایست با توجه به مندرجات کارنامه جدید و حسب مورد براساس توضیحات اطلاعیه اقدام کنند.

داوطلبانی که قبلاً معرفی شده‌اند و مراحل اولیه استخدام را گذرانده اند دراین مرحله نیاز به اقدام ندارند، بدیهی است با توجه به ضوابط در مرحله نهایی استخراج نتایج وضعیت آنها بررسی خواهد شد.

با توجه به عدم تایید سابقه اشتغال تعدادی از داوطلبان توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش نمره کل نهایی این دسته از داوطلبان در مقایسه با کارنامه اولیه کاهش یافته است.

لذا بدیهی است چنانچه این داوطلبان قبلا در ردیف معرفی شدگان بوده‌اند در گزینش نهایی بدون احتساب امتیاز سابقه اشتغال شرکت داده خواهند شد.

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۵/۸/۲۱ شرکت نموده‌اند، می‌رساند که به منظور تکمیل ظرفیت وتغییر حدنصاب علمی نتایج آزمون مجدداً مورد بررسی وکارنامه جدید داوطلبان در سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا داوطلبانی که درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند می‌بایست با توجه به مندرجات کارنامه جدید و حسب مورد براساس توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

الف-داوطلبانی که قبلاً معرفی شده اند و مراحل اولیه استخدام راگذرانده اند دراین مرحله نیاز به اقدام ندارند، بدیهی است باتوجه به ضوابط درمرحله نهایی استخراج نتایج وضعیت آنها بررسی خواهد شد.

ب-با توجه به عدم تایید سابقه اشتغال تعدادی از داوطلبان توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش نمره کل نهایی این دسته از داوطلبان در مقایسه با کارنامه اولیه کاهش یافته است. لذا بدیهی است چنانچه این داوطلبان قبلا در ردیف معرفی شدگان بوده اند در گزینش نهایی بدون احتساب امتیاز سابقه اشتغال شرکت داده خواهند شد. ( لذا در صورت هرگونه سوال در خصوص سابقه اشتغال به سازمان اداری و استخدامی کشور یا وزارت آموزش و پرورش مراجعه نمایند)

ج-داوطلبان واجد شرایطی که دراین مرحله (تکمیل ظرفیت )درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند.(ضمناً معرفی افراد براساس اولین اولویت انتخابی صورت پذیرفته است)

توجه :

۱- عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

۲- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

۳- کلیه معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش در مرحله تکمیل ظرفیت می‌بایست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط (مندرج در این اطلاعیه) از زمان و مکان حضور خود برای بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب نمایند.