کیفیت رساله های دانشگاه آزاد بررسی می شود

کیفیت رساله های دانشگاه آزاد بررسی می شود

کیفیت رساله های دانشگاه آزاد بررسی می شود

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ولایتی در دومین جلسه رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه گفت: درد مملکت ما نبود آموزش های فنی و مهارتی است و باید بر روی این نوع مهارت ها به ویژه در سما سرمایه گذاری بیشتری کرد تا تکنسین و افراد کاردان فنی تربیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید تحولی در کالبد همه دستگاه های اجرایی کشور ایجاد شود، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به اندازه کافی توسعه کمی داشته و اکنون باید به ارتقای کیفی آن اولویت دهیم.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد تاکید کرد: البته باید در زمینه تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) علاوه بر توسعه کیفی، همچنان توسعه کمی نیز داشته باشیم و روند موجود را ادامه دهیم.

ولایتی اظهار داشت: کیفیت رساله ها باید بررسی شود و مورد بازرسی قرار گیرد و هر رساله باید حاوی یک تولید علمی و سند کاربردی باشد.

وی عنوان کرد: باید برای پژوهش و بودجه در سال پیش رو تحولی در هزینه‌ کرد ایجاد کنیم به شکلی که جان دو چندان به این حوزه دهیم.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد تاکید کرد: در حوزه فرهنگ اسلامی و ایرانی نیز باید اهتمام فوق العاده ای داشته باشیم تا فارغ التحصیلان این دانشگاه علاوه بر سواد و مهارت، حداقل دانشی از هویت اسلامی و ایرانی خود نیز کسب کنند.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز گفت: برنامه ها و گزارش ها به همراه نظرات دکتر ولایتی که در این جلسات مطرح می شود، می تواند باعث ایجاد رویه های مثبت در ادامه رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی شود و تکرار این جلسات باعث می شود ریاست هیات امنا از نزدیک در جریان چالش های پیش رو و دستاوردهای حوزه های مختلف دانشگاه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *