وزیر علوم: اعتلای ایران اسلامی با جوانان محقق می شود

وزیر علوم: اعتلای ایران اسلامی با  جوانان محقق می شود

وزیر علوم: اعتلای ایران اسلامی با جوانان محقق می شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد فرهادی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت اختتامیه 25 دوره جشنواره دانشجوی نمونه درسال 95 اظهار کرد: فرزندان غیوری که با تلاش ها وافر خود در زمینه ها و شوءن مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اخلاقی سرآمد نمونه در عرصه دانشگاهی هستند.
وی گفت: هر علمی باید تابع ارزش های اخلاقی باشد و روشن است که جایگاه رفیع دانشگاهیان در جامعه این ضرورت را ایجاب می کند تا علم و دانش حاصل از تلاش های پژوهشگران در مسیر رسیدن به کمال و رستگاری قرار گیرد.
فرهادی در این پیام افزود: طبق نظر بینانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه به جهت نقش ویژه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود همواره از اهم امور و مبدا همه تحولات جامعه است.
وی بیان کرد: انتظار از دانشجویان در تمام ابعاد علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این است که خود را محصور در یک بعد نکرده تا دانشگاه به خوبی نقش خود را در جامه عمل پوشاندن منویات امام راحل و مقام معظم رهبری ایفا کند.
وی در بخش دیگری از پیام خود افزوده است: با اطمینان و اعتماد به جوانان پرتلاش که جهادگران عرصه علمی کشور و زمینه ساز تحقق آینده درخشان انقلاب اسلامی هستند، افق های روشنی پیش روی کشور و این مرز وبوم شاهد اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.
بنابر این گزارش مراسم تجلیل از دانشجویان دکترای نمونه، دکترای تخصصی، کارشناس ارشد و کارشناسی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *