دانشگاه سبز نه انتخاب که یک الزام است/ مهارت‌های زندگی خوابگاهی درس شد

دانشگاه سبز نه انتخاب که یک الزام است/ مهارت‌های زندگی خوابگاهی درس شد

گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری محمدحسین امید گفت: در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه مدیریت سبز دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، انجام شده است که در این همایش گزارشی از این اقدامات انجام ارائه می شود.
وی افزود: ما ابتدا از یک کار ساده مانند سر و سامان دادن به موتورخانه ها در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شروع کردیم تا اینکه هم اکنون بحث استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر مطرح است.

** دانشگاه شریف برترین دانشگاه ایران در حوزه مدیریت سبز

دانشگاه صنعتی شریف با ارایه دستاوردهای اجرایی اش در حوزه مدیریت سبز، موفق به کسب عنوان ‘غرفه برتر’ نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه های کشور درحوزه مدیریت سبز شد.
به دنبال شرکت دانشگاه های منتخب کشور در اولین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی که از 16 الی 27 بهمن سال جاری برگزار شد، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان غرفه برتر در بین دانشگاه های منتخب برگزیده شد.
اولین همایش ملی دانشگاه سبز امروز 4 اسفندماه با هدف آشنایی با تجارب و دستاوردهای پژوهشی و فناوری در زمینه استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه خلیج فارس در بوشهر آغاز و تا 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مهارت‌های زندگی خوابگاهی درس شد
مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برای آشنایی دانشجویان با مهارت های زندگی در خوابگاه، درسی با عنوان «مهارت‌های زندگی خوابگاهی» را تولید کرد.
این درس در قالب پنج جلسه با عناوینی همچون حریم شخصی سالم و راه های مواجه با افسردگی و بحران، مهارت‌های ارتباط موثر با هم‌اتاقی، زندگی شاد در خوابگاه، پذیرش دیگران و انطباق‌پذیری با هدف آموزش مهارت‌های مرتبط با زندگی خوابگاهی برای دانشجویان تولید و ارائه شده است.
مخاطبان می‌توانند به منظور ثبت نام در این درس و آشنایی با مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس Ec.nahad.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *