دانشگاه علوم پزشکی مازندران برتر در جلب همکاری های بین بخشی

دانشگاه علوم پزشکی مازندران برتر در جلب همکاری های بین بخشی

دانشگاه علوم پزشکی مازندران برتر در جلب همکاری های بین بخشی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشارکت خیرین ، اجرای برنامه های خودمراقبتی در سازمان ها و عقدتفاهم نامه با بخش های دولتی و غیردولتی جهت تامین خدمات آموزش سلامت کارکنان و مردم را از مولفه های تاثیر گذار انتخاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان دانشگاه برتر کشور عنوان کرد.
دکتر قاسم جان بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : توسعه و ارتقاء مشارکت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه سلامت ، همکاری در آموزش اصول خودمراقبتی و فرهنگ سازی سبک زندگی سالم از مسایل مهمی است که مستلزم مشارکت سازمان ها و بخش های دولتی و غیر دولتی است .
وی عقدتفاهم نامه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بخش های مختلف برون سازمانی و همکاری و هماهنگی بین بخشی جهت تامین خدمات آموزش سلامت را یکی از دلایل انتخاب به عنوان دانشگاه برتر در کشور عنوان کرد و گفت : دانشگاه در زمینه بهبود روش و ارتقاء کیفیت زندگی ، ارتقاء سلامت روانی اجتماعی و رفتاری و بستر سازی برای ارتقاء شناخت و جلوگیری از عوامل خطر بیماریهای واگیر وغیر واگیر و سبک زندگی سالم تفاهم نامه های دو جانبه ای را با دستگاه های دولتی منعقد کرد.
به گفته وی این دانشگاه برای اجرای طرح های سلامت محور با بیش از 12 دستگاه دولتی و غیر دولتی تفاهم نامه دو جانبه ای را منعقد کرد.
جان بابایی تشویق خیرین سلامت به احداث فضاهای درمانی خیرخواهانه و اهداء زمین و کسب رتبه برتر در این حوزه را از شاخص های موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای معرفی به عنوان دانشگاه برتر در کشور دانست.
مجمع ملی سلامت صبح امروز یکشنبه با حضور استانداران و وزارتخانه های فعال در حوزه سلامت شامل وزارت بهداشت و درمان، جهادکشاورزی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت کشور و با حضور رئیس جمهوری در تهران برگزار شد.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران هفت هزار دانشجو و 400 عضو هیات علمی دارد و در 100 رشته تحصیلی مقطعی و 20 رشته تخصصی فعال است.
تعداد رشته های فوق تخصصی در این دانشگاه سه رشته و دستیاری تخصصی 17 رشته اعلام شده است. خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *