مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد بهره برداری شد

مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد بهره برداری شد

مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد در این آیین، تامین سرمایه نقدی اولیه، استقرار و استفاده از امکاناتی نظیر اینترنت، رایانه، اتاق جلسات و حضور مربیان و کارآفرینان برتر استانی و کشوری در مرکز برای کمک به تیم های ایده پرداز، برگزاری دوره و کارگاه های مرتبط و حضور سرمایه گذاران در پایان دوره به منظور سرمایه گذاری در ایده های موفق را از مهمترین حمایت های مرکز شتابدهی نوآوری برشمرد.
محمد فرامرزی، حمایت از ایده پردازی ،شتابدهی به عملیاتی شدن ایده ها و تبدیل آنان به شرکت های دانش بنیان را از اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد.
وی افزود: از زمان فعالیت غیررسمی مرکز شتابدهی نوآوری در پاییز امسال ، 58 ایده به این مرکز واصل شد که چهار ایده از این تعداد برای عملیاتی شدن انتخاب شد.
فرامرزی بیان کرد: این ایده ها شامل طراحی سایت و نرم افزار آموزش و فروش رباتیک و پهپاد، طراحی سایت و نرم افزار فروش صنایع دستی، طراحی و ساخت لوازم ورزشی بدون نیاز به وزنه و طراحی سامانه هوش مصنوعی بینی الکترونیکی برای استفاده در صنایع غذایی و کشاورزی است.
وی افزود: ایده پردازان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه شهرکرد واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از هشت هزار دانشجو در 161 رشته تحصیلی شامل 52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد،40 رشته دکتری تخصصی ، یک‌ رشته دکتری حرفه‌ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *