۲۵ اسفند؛ آغاز ثبت نام آزمون ارشد و دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، با توجه به اخذ مجوز از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص پذیرش دانشجو از طریق آزمون اختصاصی، ثبت نام از داوطلبان ورود به دانشگاه علوم اسلامی رضوی از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir آغاز خواهد شد.

این گزارش حاکی است در مقطع کارشناسی دارندگان پایه شش حوزه علمیه و نیز دارندگان مدرک پیش دانشگاهی رشته های تجربی، انسانی و ریاضی می توانند ثبت نام نمایند.
بر این اساس، در مقطع کارشناسی ارشد دارندگان سطح دو حوزه علمیه و نیز دارندگان مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در مقطع دکتری نیز دارندگان مدرک سطح سه حوزه علمیه و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد می توانند شرکت کنند.

رشته های مقطع کارشناسی علوم قرآنی و حدیث، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، اقتصاد و زبان و ادبیات عربی و رشته های مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآنی و حدیث، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرمشناسی، حقوق بین الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی و در مقطع دکتری نیز رشته های مورد پذیرش علوم قرآنی و حدیث، حقوق جزا و جرمشناسی، حقوق بین الملل، فلسفه و کلام اسلامی و فقه جزایی می باشد.

شایان ذکر است ،جزئیات آزمون مشتمل بر دروس امتحانی، ضریب ها، مکانهای آزمون و… طی دفترچه آزمون از طریق سایت دانشگاه در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت و آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در بعد از ظهر جمعه مورخ ۲۳ تیرماه ۹۶ و آزمون دکتری در دو روز ۲۹ و ۳۰ تیرماه ۹۶ برگزار می شود.

گفتنی است، طبق اعلام این دانشگاه، در صورت اخذ مجوز برای رشته های جدید تا بیستم اسفند ماه از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی رشته های جدید اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *