20 فروردين روز پاسداشت خيزش علمي دانشمندان ايران زمين است

20 فروردين روز پاسداشت خيزش علمي دانشمندان ايران زمين است

20 فروردين روز پاسداشت خيزش علمي دانشمندان ايران زمين است

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ايرنا از روابط عمومي دانشگاه پيام نور، علي اصغر رستمي ابوسعيدي طي پيامي به مناسبت روز ملي فناوري هسته اي گفت: هر ساله ، 20فروردين، روز ملي فناوري هسته اي را به پاس خيزش عظيم علمي و نهضت نرم افزاري دانشمندان و محققان ايران زمين در بومي سازي صنعت انرژي هسته اي گرامي مي داريم.
در ادامه اين پيام آمده است: اما آنچه امسال بيشتر از سال هاي گذشته بر غناي ارزش اين روز مي افزايد، موفقيت ارزشمند تيم مذاكره كننده هسته اي و رفع تمامي مسائل و مشكلات كشور عزيزمان در زمينه استفاده صلح آميز از اين فناوري است.
در بخش ديگري از اين پيام آمده است: اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ دانشگاه پيام نور، ضمن ارج نهادن به تلاش هاي مستمر تيم مذاكره كننده هسته اي در تحقق توافق هسته اي ، روز فناوري هسته اي را گرامي داشته و خدا را شاكرم كه در سايه توانمندي هاي علمي و پژوهشي دانشمندان ايراني و دولت محترم تدبير و اميد، امكان استفاده از اين صنعت در كشور عزيزمان مهيا شده است.
در پايان آمده است: اميد است در سايه توكل به خداوند متعال و عملياتي ساختن شعار سال كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به عنوان سال « اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» ناميده شده است، بتوانيم اين اقتدار و افتخارآفريني ايرانيان را استحكام بخشيم.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *