مهلت انتخاب رشته آزمون دكتری یك روز تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون دكتری یك روز تمدید شد

حسین توكلی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی كه در آزمون دكتری نیمه متمركز سال 1395 نسبت به انتخاب كد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام نكرده‌اند مهلت انتخاب رشته تا ساعت 24 فردا تمدید شد.
وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود در مهلت باقی‌ مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjsh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته كه از امروز عصر روی سایت سازمان قرار گرفته، نسبت به انتخاب حداكثر 50 كد رشته محل اقدام كنند.
مشاور عالی سازمان آموزش كشور با اشاره به فراهم شدن امكان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی كه قبلا انتخاب رشته كرده‌اند، ادامه داد: داوطلبانی كه قبلا نسبت به انتخاب رشته در آزمون مذكور اقدام كرده‌اند نیز می‌توانند در این مهلت ضمن مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام كنند.
وی یادآدور شد: عدم مراجعه و اقدام مطابق با اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده به منزله انصراف از پذیرش در آن دانشگاه و یا موسسه است و و امكان آزمون كتبی و مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *