شرایط ثبت‌ نام و پذیرش در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال ۹۶ اعلام شد

شرایط ثبت‌ نام و پذیرش در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال ۹۶ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ثبت نام دانشگاه علوم‌ اسلامی رضوی ویژه برادران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دانشگاه علوم‌ اسلامی رضوی بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از بین فارغ التحصیلان مراکز پیش‌ دانشگاهی سراسر کشور و طلاب حوزه علمیه در مقطع کارشناسی و از همه برادران دارای مدرک کارشناسی یا سطح ۲ حوزه علمیه در مقطع کارشناسی‌ ارشد از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌ پذیرد.

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ویژه دارندگان مدرک پیش‌ دانشگاهی یا سطح یک حوزه است، همچنین پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ویژه دارندگان مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی مورد تائید وزارت علوم صورت می‌گیرد و شرط پذیرش دانشجو در مقطع دکتری نیز ارائه مدرک کارشناسی ارشد یا سطح ۳ حوزه است.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقطع کارشناسی دارای پنج رشته تحصیلی علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد، فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز در رشته‌ های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌ الملل و فقه و مبانی حقوق اسلامی و در دوره دکتری در رشته‌ های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌ شناسی، حقوق بین‌ الملل و فقه جزایی دانشجو می‌ پذیرد.

آزمون کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد دانشگاه علوم‌اسلامی رضوی ۲۳ تیرماه و آزمون دکتری در تاریخ ۲۹ و ۳۰ تیرماه در دو نوبت صبح و عصر به صورت همزمان در محل دانشگاه واقع در حرم مطهر رضوی و ۱۶ شهر کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌ مندان می‌ توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به آدرس: www.razaviac.aqr.ir پس از مطالعه دفترچه‌ آزمون‌ های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به ثبت‌ نام کنند.