رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از فراخوان جدید جذب مدرس در شهریورماه سال جاری خبرداد.

محمدحسین امید در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جذب مدرسان در دانشگاه علمی و کاربردی گفت: فراخوان جدید جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال در شهریور ماه اعلام می شود.

وی با بیان اینکه جذب مدرسان جدید براساس اولویت های علمی و شایستگی خواهد بود، افزود: برای نخستین بار در سال گذشته، جذب مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی را با فراخوان انجام دادیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی افزود: برای این فراخون حدود ۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده و در ۳۱ استان کشور توزیع شدند، این در حالی بود که در گذشته چنین چیزی نبود.

امید ادامه داد: هیات هایی وابسته به هیات جذب وزارت علوم، تشکیل شدند و پرونده علمی این ۴۰ هزار نفر را تک به تک بررسی می کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: مربیان قبلی که دارای کد هستند نیز درحال حاضر فعالند، ولی، تمامی آنها باید یک بار دیگر در این پروسه جدید ارزیابی شوند.

وی افزود: آنهایی که بتوانند معیارهای کیفی جدید دانشگاه جامع علمی کابردی را پاس کنند، می مانند و کدشان تمدید می شود به این افراد «آی دی» های مدت دار ارائه می شود تا بتوانند در این مرکز علمی تدریس کنند و هر چند وقت یک بار با شرکت در دوره های بازآموزی نیز باید خود را به روز کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی تاکید کرد: مربی هایی که نتوانند در دوره های بازآموزی شرکت کرده و نمره مناسب را کسب کنند، از دور خارج خواهند شد