انتخاب رشته ۲۱ هزار داوطلب مجاز آزمون دکتری تاکنون

انتخاب رشته ۲۱ هزار داوطلب مجاز آزمون دکتری تاکنون

انتخاب رشته ۲۱ هزار داوطلب مجاز آزمون دکتری تاکنون

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۶ از روز گذشته آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، تا ۱۰ صبح امروز تعداد ۲۱ هزار نفر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کردند.

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۶ را نیز منتشر کرده است و داوطلبان حتما باید پیش از انتخاب رشته به اطلاعیه و اصلاحات و حذفیات اعلام شده دقت کنند.

داوطلبانی که براساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون مذکور، نسبت به انتخاب و ثبت کدرشته‌ محل‌های مورد نظر (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی خود اقدام کنند.

داوطلبان باید ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اصلاحات مندرج در این اطلاعیه اقدام کرده، سپس کدرشته‌ محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته ‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *