تمام رشته محل‌های دکتری سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد دارای مجوز هستند

اصلاحات دفترچه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

تمام رشته محل‌های دکتری سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد دارای مجوز هستند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به علی‌محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اعلام کرد: تمام رشته محل‌های دکتری تخصصی که در این مرحله برای سال ۱۳۹۶ در سامانه ثبت شده و براساس آن پذیرش دانشجو انجام خواهد شد، دارای مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری است.

براساس این نامه؛ مجوز تمامی رشته محل‌هایی که در سال ۱۳۹۵ برای مقطع دکتری مجوز پذیرش داشتند، برای سال ۱۳۹۶ نیز تمدید شده است. بر این مبنا ظرفیت پذیرش نیز براساس پتانسیل‌های موجود در واحدهای مجری دوره‌های دکتری تخصصی و مجوزهای شورای گسترش وزارت علوم تعیین شده است.

به موجب اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد، آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی از روز یکشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۲۰ خواهد بود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند، آخرین مهلت ثبت نام ساعت ۲۴ روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *