کسب مجوز راه‌اندازی دانشگاه پیراپزشکی دانشگاه آزاد ملایر

 کسب مجوز راه‌اندازی دانشگاه پیراپزشکی دانشگاه آزاد ملایر

کسب مجوز راه‌اندازی دانشگاه پیراپزشکی دانشگاه آزاد ملایر

عباس ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی جامع، مردمی و عمومی است اظهار کرد: این دانشگاه تلاش کرده تا امکانات خوبی را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

 وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ملایر یکی از مراکز علمی بزرگ در این شهرستان محسوب می‌شود گفت: در حال حاضر بیش از ۴ هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: در حال حاضر ۱۰۱ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد ملایر فعال است که شامل دو رشته دکتری، ۳۸ رشته کارشناسی ارشد و مابقی نیز در مقاطع کارشناسی و کاردانی است.

وی در ادامه ارتقای مقاطع تحصیلی در رشته‌های مختلف را از اولویت‌های این دانشگاه دانست و افزود: در ابن زمینه در صدد هستیم رشته‌های مرتبط با بازار کار را در این دانشگاه داشته باشیم و دنبال ایجاد رشته‌های کاربردی بوده تا دانشگاه به سمت کارآفرینی برود.

ملک‌حسینی ادر ادامه از کسب مجوز راه‌اندازی دانشگاه پیرا پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این مجوز طی سال گذشته توسط نمایندگان مردم ملایر در مجلس و در سفر وزیر بهداشت به این شهرستان اخذ شد.

وی افزود: سایت ۲۳ هکتاری دانشگاه آزاد ملایر ملایر به دانشکده پیراپزشکی تبدیل‌ شده و با پیگیری‌های صورت گرفته  با وزارت بهداشت و درمان این مکان به قطب پیراپزشکی استان تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *