اجرای دوره سوم دکتری در دانشگاه امین در سال تحصیلی جدید

اجرای دوره سوم دکتری در دانشگاه امین در سال تحصیلی جدید

به گزاراجرای دوره سوم دکتری در دانشگاه امین در سال تحصیلی جدیدش ایسنا، سردار “لطفعلی بختیاری” در مراسم بزرگداشت هفته آموزش و تجلیل از برترین‌های حوزه آموزش دانشگاه علوم انتظامی امین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز معلم، اظهارداشت: امروز در دنیا این موضوع مطرح است که خروجی دانشگاه‌ها بتواند توانایی رونق بازار کسب و کار و حرکت در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را دنبال کند که این  تنها بخشی از ماموریت‌های کلان یک دانشگاه است.

وی افزود: اهم برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانشگاه امین، ارائه آموزش های مهارتی به دانشجویان است؛ فارغ التحصیلان دانشگاه باید بتوانند آموزش‌های مهارتی در برگرفته را در مرحله صف به خوبی اجرا کنند.

این مقام ارشد انتظامی به شاخصه‌های پلیس حرفه‌ای و نقش تاثیرگذار دانشگاه علوم انتظامی امین در تربیت این نیروها، اشاره کرد و گفت: برخورد سریع با جرایم، داشتن قدرت پیش بینی و پیشگیری از ویژگی‌های پلیس حرفه‌ای است و دانشگاه امین می تواند با توان علمی و آموزشی خود، سازمان را در رسیدن به اهدافش کمک کند.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین تصریح کرد: زمانی می توانیم مدعی پلیس حرفه‌ای باشیم که مدل‌های شایستگی در قالب‌های سیاسی، بصیرتی، دینی و انقلابی را به خوبی برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

وی به ارتقاء سطح تحصیلات تکمیلی دانشگاه امین طی دو سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تعداد زیادی از رشته‌های دانشگاه امین به تایید وزارت علوم و ستاد کل نیروهای مسلح رسیده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بختیاری با اشاره به تصویب مدارک و دوره های دانشگاه امین از طریق وزارت علوم، گفت: دوره سوم دکتری دانشگاه نیز با کسب مجوز از وزارت علوم در سال تحصیلی جدید اجرا می شود؛ همچنین اجرای آموزش های مهارتی از اهم برنامه های آموزشی و تربیتی دانشگاه امین به شمار می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *