آغاز ثبت‌نام تقاضای وام ویژه دکتری

آغاز ثبت‌نام تقاضای وام ویژه دکتری

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام تقاضای وام ویژه دکتری در سامانه اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان از فردا شنبه، ۱۳ خرداد ماه آغاز می‌شود و دانشجویان تا ۱۵ تیرماه ۹۶ فرصت دارند با مراجعه به این اتوماسیون نسبت به ثبت تقاضانامه خود اقدام کنند.

وام ویژه دکتری صرفا به دانشجویان روزانه قابل پرداخت است و شعبه پرداخت‌کننده وام باید از سوی متقاضی تعیین شود. همچنین تکمیل فرم شماره یک و دو توسط متقاضی و بارگذاری در سامانه فاز دو صندوق رفاه دانشجویان توسط کارشناس دانشگاه باید انجام بگیرد.

مبلغ ماهیانه وام مذکور هفت میلیون ریال است که هر سه ماه یک بار به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.

برای آن دسته از دانشجویانی که پایان‌نامه آنها تقاضامحور و کاربردی باشد، علاوه بر وام مذکور، وام دیگری تحت عنوان ضروری پایان‌نامه متقاضی متعاقبا از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت می‌شود.

پرداخت وام ویژه دکتری تا مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با ارائه مدرک یک ضامن امکان‌پذیر خواهد بود. در صورت افزایش مبلغ وام بیش از مبلغ فوق معرفی ضامن دوم نیز الزامی است.

دانشجویانی که در سنوات مجاز در فرصت مطالعاتی هستند، در صورت تایید معاون دانشجویی می‌توانند از وام مذکور بهره‌مند شوند. همچنین لازم به ذکر است که تحویل فرم‌ها از طرف دانشجویان به منزله ثبت‌نام اولیه محسوب می‌شود، بنابراین دانشجویان پس از تائید وام از سوی دانشگاه به همراه مدارک اعلام شده و شیوه‌نامه به شعبه محل انتخابی مراجعه کنند.

شروع پرداخت مبالغ وام یک سال پس از پایان سنوات مجاز و کارمزد چهار درصد و تعداد اقساط آن به میزان ماه‌های دریافت وام خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *