زمان اعلام نتایج گزینش‌ها هیات علمی وزارت بهداشت

استخدام

زمان اعلام نتایج گزینش‌ها هیات علمی وزارت بهداشت

دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا  با بیان اینکه بررسی‌های علمی و عمومی ثبت نام کنندگان در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت که در اسفند ماه ۹۵ اعلام شد در حال انجام است اظهار کرد: پرونده ها به مرور برای تایید و نتیجه نهایی به هیات جذب وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۸۰۰ نفر با انتخاب دو رشته در این نوبت از فراخوان ثبت نام کرده‌اند، افزود: در مجموع ۵۵۰۰ رشته محل انتخاب شده و پس از بررسی صلاحیت علمی و عمومی ثبت نام کنندگان در دانشگاه‌ها پرونده‌ها به هیات جذب خواهد رسید و این هیات ظرف دو هفته نتایج را اعلام خواهد کرد و پیش بینی می کنیم در نیمه اول سال همه نتایج اعلام شود.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت درمان با بیان اینکه پیش بینی می کنیم امسال حدود ۲۰۰۰ عضو هیات علمی در وزارت بهداشت جذب شود افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار نفر کمبود هیات علمی در وزارت بهداشت وجود داشت و با توجه به اینکه چند صد نفری نیز باز نشسته شدند و این تعداد کمتر شد پیش بینی می شود در صورت جذب ۲۰۰۰ عضو هیات علمی حدود ۸۵۰۰ نفر کمبود عضو هیات علمی داشته باشیم.

وی در خصوص فراخوان بعدی این وزارت بهداشت برای جذب هیات علمی گفت: احتمالا برای جذب هیات علمی فراخوانی در شهریور و یا بهمن ماه اعلام خواهد شد.

دکتر حسینی در پایان گفت: در فراخوانی که در اسفند ماه اعلام شد تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شرکت کردند و بنابراین در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی جذب هیات علمی صورت می‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *