رتبه ۸ کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی برنامه‌ریزی شهری

رتبه ۸ کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی برنامه‌ریزی شهری

رتبه ۸ کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی برنامه‌ریزی شهری

یادم نیست اولین حرفی که در مورد کنکور شنیدم چی بود ولی خوب یادمه این اولین حرفی بود که در مورد کنکور که تو ذهنم موند. کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی برای خیلی ها یک غول عجیب و غریب بود و برای خیلی های دیگه یک موضوع ساده و پیش افتاده. ولی برای من یک سکوی پرتاب بود، یه سکو که اعتقاد داشتم اگر بتونم ازش درست استفاده کنم میتونه زندگی من رو عوض کنه… و همین هم شد… .

حرف زدن از رمز و راز موفقیت خیلی سخته… شاید بزرگترین راز موفق من حضور تو مجموعه ای بود که کمکم کرد تا علاوه بر قبولی تو کنکور، تو زندگی شخصی خودم هم رشد پیدا کنم. علاوه بر این ها کنکور ارشد یک تصمیم جدی میخواد. یک پشت کار حسابی…کار سختیه از تابستون و تو اوج گرما شروع کنی به درس خوندن، ولی بزرگترین دلیل موفقیت من سماجت و اصرار بر تصمیمم به شروع مطالعه منظم و هماهنگ با برنامه آموزشگاه از تابستون بود.

کنکور ارشد شهرسازی به گسترده بودن مطالبش معروف بود. خیلی از سوالات تاثیرگزار سال های اخیر شاید منبع درست و درمونی نداشتند و سردرگمی عجیبی بین بچه ها بود که حالا چکار باید بکنیم؟ چکار کنیم که ما به  مشکلی که گریبان خیلی از سال بالایی هامون رو گرفته بود، دچار نشیم. این جا بود که اهمیت یک کلاس کنکور خوب مشخص میشه. یک جایی که دغدغه های مالیشون براشون اولویت نباشه و به فکر کمک کردن به همه باشن و نه فقط به دانشجوهای ثبت‌نامی‌شون. دوستانی که کنکور دادند می‌دونن که داشتن جزوه خوب تو کنکور چه نعمت بزرگیه. ولی لیست منابع کنکور رو نگاه میکردم جدی جدی از حجم اون همه کتاب و مطلب ترسیدم، ولی وقتی میدیدی یک جزوه چند ده صفحه ای تونسته برای تو کار یک کتاب چند صد صفجه ای رو بگیره نمیدونین چه حس خوبی به آدم دست میده. یکی از بزرگترین حسن های موسسه این بود که یک دوست خوب رو بهت معرفی میکنه…ممکنه خودشون اسمشون رو بذارن مشاور…ولی من “دوست” رو بیشتر ترجیح میدم، چون خیلی از مشکلاتی که ایشون تو حلش به من کمک کرد فقط مشکل درسی نبودن…خیلی هاشون ناشی از استرس و اضطراب کنکور بود، مشکلات تو خانواده و دوستان…حس خوبی بود که یکی کنارت باشه و هر روز و هر هفته بهت کمک کنه.

یک توصیه جدی به دوستای خوب کنکوری… آزمون !!! آزمون ها رو خیلی جدی بگیرید… نمی‌خوام تبلیغات کنم ولی آزمون دادن برای داوطلبین کنکور ارشد از نون شب هم واجب تره….

یادمه یک بزرگی می‌گفت: « به جای اینکه دنیای بیرونت رو کنترل کنی، میتونی دنیای درون خودت رو تحت کنترل داشته باشی، اولی شاید شدنی نباشه….ولی دومی حتما یک کار شدنیه… »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *