ثبت نام آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی تمدید شد

ثبت نام آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی تمدید شد

به گزارش خبرنگار ایسنا، آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی در روز پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ در شهر تهران برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای سه‌شنبه ۳ مرداد و چهارشنبه ۴ مرداد کارت خود را به صورت اینترنتی از سایت مرکز سنجش به نشانی www.sanjeshp.ir دریافت کنند.

بر اساس شرایط عمومی ورود به این دوره، افرادی که در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی‌شناسی پزشکی، انگل‌شناسی پزشکی، باکتری‌شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب‌شناسی پزشکی، قارچ‌شناسی پزشکی، ویروس‌شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) دارای دکتری تخصصی (PH.D) یا تخصص بوده و پس از فراغت از تحصیل دارای حداقل ۴ سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند (دانش‌آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی شده آنها مطابق موارد فوق‌الذکر باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند) مجاز به ثبت‌نام در این فراخوان هستند.

ثبت‌نام در این آزمون با ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از روز پنجشنبه، ۱۱ خرداد تا دوشنبه ۱۵ خرداد ۹۶ فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir صورت پذیرفت.

هزینه‌ ثبت‌نام آزمون کتبی مبلغ یک میلیون و هفتاد هزار ریال (۱۰۷ هزار تومان) است که داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار و دریافت کد پرداخت جهت ثبت‌نام آزمون پذیرش دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی اقدام کند. لازم به ذکر است وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

آزمون کتبی روز پنجشنبه، ۵ مردادماه ۹۶ برگزار می‌شود و آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

به گزارش مرکز سنجش آموزش پزشکی، متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و ضوابط دوره به سایت دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی http://mbs.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *