شیوه پذیرش در آزمون دکتری۹۶ + مواد امتحانی و ضرایب

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ در تاریخ ۹۶/۳/۱۱ و اطلاعیه اصلاحات مورخ ۹۶/۳/۲۱، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذکور می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۶/۳/۲۵) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹۶/۳/۲۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. ضمناً اطلاعیه این سازمان درخصوص رشته‌های جدید و همچنین برخی اصلاحات در کدرشته‌ محل‌ها که از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی واصل گردیده به شرح ذیل اعلام می‌گردد. لذا ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۶/۳/۲۱ و این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند در صورت تمایل می‌توانند با توجه به اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته (مندرج در این اطلاعیه)، نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود تا مهلت اعلام شده به شرح فوق اقدام نمایند.

دریافت فایل اصلاحات برخی شرایط و ضوابط رشته های داری شرایط خاص، اصلاحات و حذفیات برخی کدرشته محلها و همچنین کدرشته محلهای جدید علاوه بر کدرشته محلهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ فرمت PDF