آغاز مصاحبه دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد استان کرمان از ۲۵ تیر

آغاز مصاحبه دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد استان کرمان از ۲۵ تیر

به گزارش ایسنا، جلسه توجیهی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور معاونین آموزشی واحدهای استان و به ریاست دکتر بابک آل طه رئیس این استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه زمانبندی دانشگاه آزاد اسلامی هر استان برای انجام مصاحبه ها مشخص شده است، اظهار کرد: مصاحبه های دوره دکتری ۱۳۹۶ در استان کرمان، از ۲۵ تیرماه به مدت چهار روز در واحد مرکز استان برگزار می شود و استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان بصورت همزمان این مصاحبه ها را انجام می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به امکان مصاحبه داوطلبان در چند استان، خواستار اطلاع رسانی دقیق و گسترده زمان مصاحبه به دانشجویان شد و گفت: مدیران روابط عمومی در واحد های دانشگاهی استان باید با برنامه ریزی دقیق و با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب، بصورت مستمر زمان و مکان دقیق مصاحبه را به داوطلبان اطلاع رسانی نمایند.

این مقام مسئول با یان اینکه در مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۶، حدود ۶ هزار نفر مصاحبه خواهند شد، از معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی اداری و مالی و مدیر کل حراست واحد کرمان خواست برنامه ریزی مناسب برای میزبانی از تیم های مصاحبه کننده و داوطلبان را انجام دهند.

وی با اشاره به حجم بالای داوطلبان خاطرنشان کرد: مصاحبه های حضوری دوره دکتری سال ۱۳۹۶ مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان،در دانشکده های ۶گانه واحد کرمان انجام خواهد شدواز همه مسئولین واحد انتظار می رود تیم های مصاحبه کننده را به خوبی پشتیبانی کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: هر تیم مصاحبه کننده دارای یک سرتیم است و این فرد باید تا حد امکان معیارهای مصاحبه را به هم نزدیک نماید تا گروه ها حداکثر عدالت را در پذیرش داوطلبان رعایت کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بین اینکه ممکن است بعضی از اعضای تیم های مصاحبه کننده از دانشگاه های دولتی دعوت شده باشند عنوان کرد: با توجه به اینکه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین مرتبه برگزاری مصاحبه دوره دکتری را به واحد های دانشگاهی مرکز استان واگذار کرده است، لذابر بکارگیری مصاحبه کننده های بامرتبه دانشیار و بالاتر تاکید ویژه ای دارد.

وی با اشاره به انجام برنامه ریزی های قبلی برای اطلاع رسانی،راهنمایی، اسکان و پذیرایی داوطلبان و تیم های مصاحبه کننده در واحد کرمان، ازرئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان، رئیس دبیرخانه هیات امناو مدیر کل حراست استان خواست بصورت جدی و مستمر بر روند برگزاری این آزمون نظارت داشته باشند.

آل طه با بیان اینکه واگذاری انجام مصاحبه های دوره دکتری به درخواست و تقاضای واحدهای دانشگاه آزاداسلامی صورت پذیرفته، عنوان کرد: با توجه به قابلیت بالای واحدهای استان کرمان و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ان‌شاءالله شاهد برگزاری مصاحبه های دقیق، منظم ،سالم و بدون حاشیه خواهیم بود.

مصاحبه بیش از ۶۳۰۰ داوطلب در ۴ روز

در ادامه این جلسه دکتر محمد مهدی فروغی رئیس شورای تخصصی آموزشی و تحصیلت تکمیلی استان کرمان اظهار کرد: از بیست و پنجم تیر ماه سال جاری،بیش از ۶۳۰۰ نفر دانشجو جهت انجام مصاحبه طی چهار روز مراجعه خواهند کرد که بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت داوطلبان و بهره وری بیشتر تیم های مصاحبه کننده، مصاحبه همه متقاضیان پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال ۱۳۹۶ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان انجام می‌شود.

فروغی با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای برگزاری مصاحبه های دوره دکتری سال ۱۳۹۶ گفت: برای کلیه داوطلبان و اعضای تیم های مصاحبه کننده امکانات رفاهی گوناگون همچون اسکان و پذیرایی در نظر گرفته شده است تا این آزمون در آرامش کامل برگزار شود.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در آزمون مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۶ استان کرمان، با اشاره به گزینش دقیق اعضای مصاحبه کننده، خاطرنشان کرد: بر اساس شناخت کامل و با توجه به مرتبه و تجربه علمی از افراد بعنوان اعضای تیم های مصاحبه کننده دعوت خواهند شد تا مصاحبه ها بصورت کاملا تخصصی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فروغی با بیان اینکه برخی رشته ها را در مرکز استان نداریم و براین اساس از اساتید واحدهای مبدا دعوت کردیم تا در تیم های مصاحبه حضور داشته باشند تصریح کرد: واحدهای بافت، بردسیر، بم و جیرفت باید در اسرع وقت نسبت به معرفی اعضای تیم های مصاحبه کننده اقدام کنند تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب تری این آزمون را برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *