اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای بورسیه‌ ورودی‌های ۹۶-۹۷ دانشگاه شریف

اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای بورسیه‌ ورودی‌های ۹۶-۹۷ دانشگاه شریف

به گزارش ایسنا، دکتر سلک غفاری با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حوزه مناطق آزاد و اجرای عملیاتی سیاست‌های جذب ایرانیان مقیم خارج از کشور برای تحصیل در داخل، تسهیلات ویژه‌های توسط این پردیس برای دانش آموزان ایرانی مقیم خارج از کشور فراهم شده است.

وی اظهار داشت: ۴ بورس تحصیلی کامل (معاف از پرداخت شهریه) برای ایرانیان مقیم خارج از کشور که دارای سوابق آموزشی درخشان در مقطع دبیرستان خود باشند به تشخیص شورای پذیرش دانشگاه صنعتی شریف اعطا می‌شود.

رییس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در ادامه افزود: در حوزه نظام وظیفه جهت تردد حین تحصیل و پس از اتمام تحصیل ایرانیان مقیم خارج از کشور تمهیدات منحصر به فردی تدوین شده و با پیگیری‌های سازمان منطقه آزاد کیش در حال نهایی شدن و تصویب در ستاد کل می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دکتر سلک غفاری با تاکید بر ادامه فعالیت‌های آموزشی بین المللی پردیس بین الملل دانشگاه، افزود: در حوزه بین الملل دوره‌های مشترک دکتری با دانشگاه‌های UPM، UTM مالزی و MTU سنگاپور تفاهم نامه‌های همکاری مشترک امضا شده و به زودی این دوره‌های دکتری مشترک راه اندازی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *