جزئیات ادامه تحصیل اعضای هیات علمی در آموزش پزشکی مجازی

به گزارش خبرنگار مهر، تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی و اعضای هیات علمی گروه پزشکی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و مطالعه شیوه نامه دوره های مجازی آموزش پزشکی در این دوره ثبت نام کنند.

گروه آموزش پزشکی دروس این دوره را به صورت بلوک های مستقل و در قالب سه دوره گواهینامه سطح ۱، سطح ۲ و سطح ۳ سازماندهی و ارائه می کند و اعضای هیات علمی می توانند ابتدا عنوان داوطلب آزاد و در قالب تک درس یا ترمی ثبت نام کنند.

در صورت موفقیت در طی این دروس و دریافت گواهی آن در دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ثبت نام شده و پس از گذراندن دروس الزامی آن می توانند نسبت به انتخاب اساتید راهنما و مشاور و نیز گذراندن پایان نامه پژوهشی خود اقدام کنند.

ثبت نام در نیمه اول خردادماه ۹۵ است و پس از اتمام مرحله ثبت نام زمان شروع دوره اعلام می شود.

شهریه تحصیل اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در این دوره مشخص خواهد و در صورت تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مجازی اجازه داده می شود که نسبت به جبران بخشی یا تمامی هزینه ثبت نام اعضای هیات علمی توسط دانشگاههای مبدا اقدام کند.

جدول ارائه و توزیع واحدهای درسی دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی در مراحل گواهینامه سطح ۱ تا ۳ و کارشناسی ارشد ویژه اعضای هیات علمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *