مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ۴ هزار و ۲۵۰ نفر به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت به دستگاه‌ها معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تلخاب، نتایج اولیه دومین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور از شب گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان برای مشاهده و دریافت پرینت کارنامه خود می‌توانند با وارد کردن مشخصات شناسنامه‌ای یا اطلاعات کارت اعتباری ثبت‌نام، اقدام کنند.

البته برخی داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت کارنامه در رابطه با رتبه خود و همچنین نحوه گذراندن مراحل بعدی پذیرش با سوالاتی مواجه شدند که حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به این سوالات پاسخ داده است.

داوطلبان اعلام کردند که در کارنامه منتشر شده رتبه آن‌ها درج نشده است که توکلی در این زمینه گفت: نمره کل و نمره خام داوطلبان در کارنامه اعلام شده و حدنصاب‌ها نیز لحاظ شده است که داوطلبان دارای نمره لازم می‌توانند به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

به گفته وی، فهرست اسامی تعداد ۴۲۵۰ نفر به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت به دستگاه‌ها اعلام می‌شوند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش در رابطه با چگونگی گذراندن مراحل بعدی پذیرش نیز ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه در ردیف چند برابر ظرفیت پذیرش دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفتند، باید بر اساس جداول زمانبندی مربوط به هر یک از دستگاه‌های اجرایی به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که همراه کارنامه بر روی سایت قرار می‌گیرد، برای تحویل مدارک موردنیاز و طی مراحل پذیرش مراجعه کنند.

به گفته توکلی عدم مراجعه داوطلبان در زمان مقرر به منزله انصراف از شرکت در مرحله پذیرش است.