دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی منتشر شد

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ منتشر شد و کارنامه داوطلبان این آزمون نیز از ساعت ۱۸ امروز در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

به گزارش مفدا، دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ صبح امروز منتشر شد و کارنامه داوطلبان این آزمون نیز از ساعت ۱۸ امروز در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و آمورش پزشکی منتشر می شود که بر اساس این داوطلبان مجاز به انتخاب شته می‌توانند از امروز ۱۲ مرداد، انتخاب رشته کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل تحصیل آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی (سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از جزئیات انتخاب رشته محل و ظرفیت های پذیرش در گروه های مختلف مطلع شوند.

کارنامه علمی داوطلبان از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه ۱۲ مردادماه ۹۶ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبانی که بر اساس کارنامه علمی خود مجاز به انتخاب رشته محل هستند می توانند از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه ۱۲ مرداد تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه با رقابت بیش از ۷۵ هزا داوطلب برگزار شد.