سایت های فروش پایان نامه علنی شدند

حمایت هشتاد میلیونی از پایان نامه های علوم انسانی توسط سازمان بسیج علمی

رئیس سازمان بسیج علمی گفت: در این سازمان از پایان نامه و پژوهش های علوم انسانی که کاربردی و محصول محور باشند حمایت می کنیم.

حسین قدیانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: باتوجه به اینکه بسیج علمی کشور با هدف تبدیل ایده به محصول حمایت های خود را انجام می دهد بنابراین در حوزه علوم انسانی نیز پژوهش هایی که منجر به محصول و کاربردی باشد مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در زمینه حمایت مالی از پایان نامه و  پژوهش های علوم انسانی سعی کرده ایم محدودیت و یا سقف میزان حمایت نداشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور خاطرنشان کرد: پایان نامه و  طرح های ارائه شده پس از داوری و اعلام نتیجه داوری مورد حمایت قرار می گیرند.

قدیانی خاطرنشان کرد: در این سازمان دو نوع حمایت آماتور و نیمه حرفه ای از ایده ها وجود دارد که پس از داوری برای بخش آماتور تا سقف ۷ میلیون تومان و برای بخش نیمه حرفه ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان حمایت مالی صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: در بخش نیمه حرفه ای طرح هایی مورد داوری قرار می گیرند که مورد نیاز کشور و جامعه باشد.

فرم های مورد نیاز جهت حمایت از پایان نامه و طرح های پژوهشی نمونه محور

در این بخش فرم های لازم جهت ارائه اطلاعات طرح های صنعتی فردی و گروهی مبتکران و بقیه موارد مورد نیاز جهت ارسال اطلاعات تکمیلی طرح های مخاطبان قرار داده شده است.

کسانی که مایلند از کمک های مادی و معنوی سازمان بهره مند شوند، ضمن رعایت تذکرات ذیل لازم است فرم های مورد نیاز را از لینک های زیر دریافت کرده و پس از تکمیل آن ها، موارد را به ایمیل سازمان به آدرس info@belmi.ir  ارسال نمایند.

  • راهنمای تکمیل فرم طرح ها           دانلود
  • فرم طرح های صنعتی فردی           دانلود
  • فرم طرح های صنعتی گروهی        دانلود

تذکرات مهم:

  1. طرح های ارائه شده می بایست نمونه محور بوده و قابلیت ارائه محصول خروجی به صورت نمونه عینی و ملموس  را داشته باشد.
  2. طرح مورد نظر می بایست یکی از مشکلات صنعت و خدمات را در ادارات و سازمانها و کارخانجات برطرف نماید.
  3. اولویت حمایت از طرح های ارائه شده با طرح هایی است که دارای اعلام نیاز مکتوب از سازمانها و کارخانجات استان باشد.
  4. طرح های که به صورت صرفا تئوری هستند و قابلیت ارائه محصول را ندارند شامل حمایت این سازمان نمی شوند.

فرمهای مورد نیاز جهت استفاده از امکانات مرکز رشد

فرم تقاضا جهت استفاده از امکانات مرکز رشد – مبتکرینی که برای اجرایی کردن طرح خود نیازمند استفاده از امکانات مرکز رشد شهرستان محل سکونت خود می باشند لازم است ابتدا اگر فرم «کاربرگ شناسایی و جذب نخبگان» را تکمیل و ارسال نکرده باشند، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند. سپس فرم تکمیل شده را به همراه فرم تکمیل شده «تقاضای استفاده از امکانات مرکز رشد»، به ایمیل سازمان به نشانی info@belmi.ir ارسال نمایند.

فرم تقاضای استفاده از امکانات مرکز رشد

دانلود فرم شناسایی و جذب نخبگان

برای ارائه هرگونه  خدمات به پژوهشگران و مبتکران و.. از سوی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری تکمیل فرم جذب و شناسایی نخبگان الزامی می باشد .

کاربرگ شناسایی و جذب نخبگان   دانلود

تذکر ۱: تکمیل و ارسال فرم کاربرگ شناسایی و جذب نخبگان الزامی می باشد.

تذکر ۲: قبل از تکمیل فرم ها، تنظیمات لازم را بر روی نرم افزار Microsoft Office Word، جهت اجرای صحیح فایل ها، مطابق تصاویر راهنمای زیر اعمال نمایید.