فرصت مطالعاتی پژوهشگاه علوم ورزشی برای دانشجویان دکتری دانشگاه‌های سراسر کشور

فرصت مطالعاتی پژوهشگاه علوم ورزشی برای دانشجویان دکتری دانشگاه‌های سراسر کشور

به گزارش ایسنا و به نقل از پژوهشگاه علوم ورزشی، این پژوهشگاه به‌عنوان مرجع علمی – پژوهشی ورزش کشور آمادگی جذب دانشجو (تمام دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های کشور در رشته تربیت‌بدنی و همچنین رشته‌های مرتبط) برای فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت (۶ ماهه) را دارد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند از ظرفیت‌های موجود پژوهشگاه استفاده کنند. پذیرفته‌شدگان در این دوره‌ها از حقوق و مزایای دوره‌های فرصت مطالعاتی وزارت علوم برای دانشجویان بورسیه و غیر بورسیه بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند پس از کسب اطلاع از شرایط پذیرش (در دانشگاه خویش) به مطالعه سوابق اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه و سایر اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که به شکل تمام‌وقت یا پاره‌وقت با پژوهشگاه همکاری دارند، اقدام کرده و به مذاکره با این اعضاء مبادرت کنند تا پس از کسب موافقت آنان، نامه پذیرش و دعوت‌نامه پژوهشگاه را دریافت کنند. ادامه روند پذیرش نیز در دانشگاه مبدأ و سازمان امور دانشجویان انجام می‌گیرد که بخشنامه‌های جاری در سایت این سازمان قابل‌مطالعه است.

شرایط دقیق استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مبدأ بر اساس سهمیه‌های مشخص انجام می‌شود و لذا دانشجویان می‌توانند در گام نخست از شرایط دانشگاه خویش اطلاعات لازم را کسب کرده و چنانچه دارای شرایط لازم بودند، اقدام به مکاتبه با اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه کنند.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای هرگونه کسب اطلاعات بیشتر به معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی و با دکتر زارعیان به شماره تلفن ۸۸۷۴۷۸۸۴ داخلی ۱۱۵ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *