دانشگاه ازاد اسلامی

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از ۱۱ شهریور

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی دوره دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد از ۱۱ شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، پذیرفته شدگان نهایی دوره دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد باید در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریورماه برای ثبت نام به واحدهای محل قبولی خود مراجعه کنند.

نشانی و تلفن واحدهای پذیرنده داوطلبان دوره دکتری این دانشگاه در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir درج شده است.

پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از چگونگی ثبت‌نام باید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی محل قبولی نیز مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، بروجرد، شیراز و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام به نشانی الکترونیکی این واحدها مراجعه کنند.

داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند، منحصرا می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

پرونده همه پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۹۶ برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است، بنابراین ثبت‌نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت‌های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سو استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.