جزئیات برگزاری آزمون اختصاصی از دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه

جزئیات برگزاری آزمون اختصاصی از دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ۲۹ مردادماه درباره برگزاری آزمون از دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه منحصراً به ‌صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org‌ از روز چهارشنبه مورخه هشتم شهریورماه آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۱۲ شهریورماه پایان می‌پذیرد.

 کسانی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که مستندات کافی و قانونی خود را در  مهلت اعلام شده قبلی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (چه بطور مستقیم و چه از طریق دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی) ارسال کرده باشند و فهرست اسامی آنان از طریق معاونت آموزشی وزارت متبوع برای این سازمان تا تاریخ ۳۱ مردادماه ارسال شده باشد.

آزمون در رشته‌های اعلام شده به تفکیک مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در روز جمعه ۲۴ شهریورماه منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی از دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۵/۲۹ این سازمان در خصوص برگزاری آزمون از دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام در این آزمون با توجه به نکات ذیل، منحصراً به ‌صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org‌ از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ پایان می‌پذیرد.

کسانی می‌توانند در آزمون شرکت نمایندکه مستندات کافی و قانونی  خود را در  مهلت اعلام شده قبلی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (چه بطور مستقیم و چه از طریق دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی) ارسال نموده باشند و فهرست اسامی آنان از طریق معاونت آموزشی وزارت متبوع برای این سازمان تا تاریخ ۹۶/۵/۳۱ ارسال شده باشد.

مراحل ثبت‌نام و نکات مهم در این خصوص:

داوطلب متقاضی شرکت در آزمون باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مهلت مقرر.

۲- با توجه به اینکه امکان ورود به قسمت تکمیل تقاضانامه منحصراً با کدملی داوطلبان امکان پذیر است لازم است داوطلبان در درج کدملی خود دقت فراوانی داشته باشند.

۳-آن دسته از داوطلبانی که با درج کدملی خود امکان ورودبه قسمت تقاضانامه راندارند به دلیل ارائه اطلاعات ناقص لازم است درمحدوده ثبت نام (بجز ایام تعطیل ) درساعات اداری باشماره تلفن ۸۲۲۳۳۹۰۲ و یا ۸۲۲۳۳۹۰۳ برای رفع مشکل تماس حاصل نمایند.

۴- فایل عکس اسکن شده

۴-۱- داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید:

۴-۲- عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد و حتی‌الامکان، عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

۴-۳- عکس اسکن شده می‌بایست فقط با فرمت JPG بوده و اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.

۴-۴- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه بوده و هرگونه لکه حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره۲: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تبصره۳: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۵- لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

۶- متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل نزد خود نگهداری نمایند.

۷-  به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸-باتوجه به اینکه این آزمون به هیچ وجه تکرار نخواهد شد لذا چنانچه داوطلبی قبلاً اطلاعات لازم راارائه ننموده است ویا درردیف متقاضیان می باشد ودراین آزمون ثبت نام کرده ولاکن درآزمون مورخ ۹۶/۶/۲۴ شرکت ننماید.به هیچوجه نسبت به تعیین وضعیت وی اقدام نخواهدشد.

زمان برگزاری آزمون:  آزمون در رشته‌های مندرج در جداول ذیل و براساس مواد امتحانی اعلام شده به تفکیک مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در روز جمعه مورخ ۹۶/۶/۲۴ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

 دریافت فایل فهرست رشته ها و جدول دروس امتحانی آزمون دکتری پژوهشگاه شاخص پژوه: فرمت PDF

معرفی پژوهشگاه شاخص پژوه

پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی شاخص پژوه با اخذ مجوز رسمی – قطعی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در قالب ۳ پژوهشکده مدیریت، جغرافیا و فناوری های نوین، به عنوان اولین پژوهشگاه خصوصی کشور در راستای سند علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تاکید بر حضور بخش خصوصی در عرصه علم و فناوری فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی خود را گسترش داده است.

هر پژوهشکده منطبق برقوانین و مصوبات پژوهشکده های مورد تایید شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری براساس شرح خدمات تعریف شده به انجام طرح های تحقیقاتی، پژوهشی و پذیرش پژوهشگران مقاطع دکتری و کارشناس ارشد پژوهش محور در رشته های مصوب می پردازد.

تجاری سازی ایده ها، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، کنفرانس ها و همایش ها و سایر خدمات مرتبط در زمینه های مدیریت بحران های طبیعی، آینده پژوهی، کارآفرینی، برنامه ریزی شهری، بهسازی لرزه ای، خدمات خود را به جامع علمی عرضه نموده است.

این پژوهشگاه در راستای تولید علم اقتدار آفرین و نافع، پژوهش تقاضامحور و تولید ثروت از علم فعالیت می نماید. همچنین رصدخانه علم و فناوری این پژوهشگاه  نیز در زمینه پایش و پویش محیطعلم و فناوری و رصد روندها پژوهشگاه را در جهت تحقق فعالیت های علمی خویش یاری می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *