فلوشیپ های در حوزه های علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی در شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه  اعلام  شد.

?موضوع بورسیه:
حوزه های علوم طبیعی
مهندسی و فناوری
علوم پزشکی
علوم کشاورزی
علوم اجتماعی
علوم انسانی

?سازمان اعطا کننده: شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK)

?مقطع تحصیلی: PhD

?خلاصه بورسیه:

شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) فلوشیپ‌هایی را برای دانشجویان نخبه مقطع PhD و محققان جوان postdoctoral اعطا می‌کند تا تحقیقاتشان را در ترکیه در حوزه های علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی ادامه دهند.

?شرایط و مدارک لازم:

امکان تکمیل مدارک و درخواست برای این برنامه فلوشیپ هم به زبان انگلیسی و هم ترکی وجود دارد و متقاضیان باید یک نامه پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی در ترکیه را به همراه نامه انگیزشی از سوی استاد مشاور خود را در هنگام درخواست ارائه دهند.
متقاضیان واجد شرایط بایستی موضوع و پروپوزال تحقیقاتی خود را تا مهلت زمانی درخواست به تصویب کمیته گزینش برسانند یا اینکه دعوت نامه ای از یک دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی در ترکیه داشته باشند و شرایط سنی آنها نیز زیر ۳۵ سال باشد.
متقاضیان بایستی رزومه و پروپوزال تحقیقاتی و نامه پذیرش خود از یک دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی ترکیه را به همراه نامه انگیزشی از طرف استاد مشاور در کیه و مدرک زبان و ریزنمرات تحصیلی و توصیه نامه ها را تحویل دهند.

?صلاحیت متقاضیان بر مبنای ۴ معیار زیر ارزیابی می گردد:

توانایی تحقیقاتی متقاضی
کیفیت علمی و فناوری پروپوزال تحقیقاتی
تأثیر طرح تحقیقاتی پیشنهادی بر توسعه آموزشی و حرفه ای متقاضی و خدمت به موسسه میزبان و ترکیه
پیاده سازی تحقیق پیشنهادی

?کشور مورد پذیرش: تمام کشورها

?ارزش بورسیه:

این بورسیه شامل حقوق ماهانه ۲۵۰۰ لیره ترکیه و هزینه های سفر و بیمه درمانی می گردد.

?مدت زمان پوشش بورسیه:حداکثر مدت این فلوشیپ ۱۲ ماه است

?مهلت اقدام:

مهلت زمانی ارائه درخواست ترم دوم از ۵ سپتامبر تا ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ شهریور تا ۱۵ مهر ۱۳۹۶)می باشد

?لینک اپلای مستقیم:
http://www.tubitak.gov.tr/en/scholarship/undergraduatesgraduates/international-programmes/content-2216-research-fellowship-programme-for-international-researchers