آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان

استخدام

آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان

امروزه شاهد گسترش صنایع دانش‌بنیان و رشد روز افزون شرکت های خصوصی فعال در حوزه های مختلف صنایع می باشیم. در همین راستا صاحبان بنگاه های اقتصادی و کارفرمایان در تلاشند تا با جذب نیروهای انسانی متخصص و متناسب با نیاز مجموعه های خود، کارایی کسب و کار خویش را افزایش و بهره وری را ارتقا دهند. اما متاسفانه در جهت استخدام افراد کارآمد، با چالش ها و مشکلات عدیده ای روبه رو هستند که برای رفع این معضل، وجود اراده ملی و نوآورانه ضروری به نظر می آید.

از این رو آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط، با بیش از ۲۵۰ عنوان و هزاران موقعیت شغلی و با گستره ملی برگزار می گردد.

در این آزمون کلیه مشاغل مورد نیاز در شرکت های خصوصی و دانش بنیان مورد سنجش قرار خواهد گرفت که آنها را می توان در هشت دسته شغلی شامل: « اجرایی و فنی»، « بهداشت، درمان و مراقبت»، « خدماتی، رفاهی و آموزشی»، « طراحی، رسانه‌ای، بازاریابی و فروش»، « فناوری اطلاعات»، « کارشناسی و مهندسی»، «مدیریت»، «مالی، حقوقی و اداری» دسته بندی نمود.

کارجویان در این آزمون در دو مرحله به صورت های اینترنتی و مصاحبه حضوری به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در انتها ضمن دریافت کارنامه آزمون و با توجه به جایگاه کسب شده، به شرکت های معتبر خصوصی و دانش‌بنیان معرفی می گردند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و جزئیات آزمون، «دفترچه راهنمای آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان» را از اینجادریافت کنید.

قوانین و مقررات مربوط به حوزه اشتغال

– قانون تامین اجتماعی و آئین نامه

– قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه

– قانون کار جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *