جزئیات جشنواره دانشجوی نمونه اعلام شد/ فهرست جوایز

جزئیات جشنواره دانشجوی نمونه اعلام شد/ فهرست جوایز

ابوالحسن ریاضی در گفتگو با مهر گفت: همه متقاضیان شرکت در بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه می‌توانند از ۱۵ تا ۳۰ مهر ماه به سامانه  nemooneh.saorg.ir مراجعه و ثبت‌نام الکترونیکی خود را انجام دهند.

وی افزود: دانشجویانی که شرایط شرکت در این جشنواره را دارند می توانند با مطالعه دقیق آئین‌نامه و اصلاحیه جشنواره دانشجویان نمونه ثبت ‌نام خود را انجام دهند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: با توجه به برگزاری دو جشنواره در سال گذشته (برگزاری جشنواره سال ۹۴ در اوایل سال ۹۵ و برگزاری جشنواره سال ۹۵ در انتهای همان سال) امسال جشنواره دانشجوی نمونه در پایان سال برگزار می شود.

وی ادامه داد: بنابراین در جشنواره سال ۹۶ متقاضیان می توانند مستندات مقطع تحصیلی فعلی خود را که تا انتهای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ جمع آوری کرده اند در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سامانه به آدرس یاد شده قرار دهند.

وی افزود: علت اطلاع رسانی زود هنگام در شهریور ماه به تمام دانشگاه ها و سایت های خبرگزاری و همچنین سامانه مذکور این است که متقاضیان بتوانند فرصت کافی برای جمع آوری مستندات را داشته و همچنین متقاضیان مقطع  تحصیلات تکمیلی (مطابق با جدول موجود در صفحه اصلی سامانه) که شرط آزمون زبان برای آنان الزامیست نسبت به کسب شرط لازم اهتمام ورزیده تا موفق به ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره  دانشجوی نمونه شوند.

معاون امور دانشجویان داخل در خصوص جوایز این دوره از جشنواره افزود: طبق مصوبات شورای سیاستگذاری جشنواره، برگزیدگان کشوری این دوره علاوه بر دریافت هدیه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون(برای منتخبین کارشناسی و کارشناسی ارشد) و فرصت مطالعاتی خارج از کشور با تامین هزینه صد در صدی (برای منتخبین مقطع دکتری) و با هماهنگی‌های انجام یافته با بنیاد ملی نخبگان، از جوایز دانشجویی این بنیاد نیز برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین صندوق رفاه دانشجویان نیز جهت حمایت از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه، در ارائه تسهیلات کارآفرینی، طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان نمونه را با  اولویت بررسی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *