معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر از افزودن ۲ رشته جدید دکترای تخصصی به این دانشگاه برای پذیرش دانشجو در مهرماه ۹۵ و تنظیم توافقنامه همکاری میان این دانشگاه و سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.
کریم رضوانی‌راز با بیان این‌که دانشگاه آزاد خرمشهر در سال ۹۵ بر جذب هیأت‌علمی در مقاطع بالاتر از استادیار، توسعه ساخت‌وساز در دانشگاه و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی تأکید دارد، اظهار کرد: اخذ مجوز ۲ رشته‌ی دکترای تخصصی در گرایش‌های روانشناسی برای پذیرش دانشجو در مهرماه ۹۵ در مرحله تأیید نهایی است.

وی ادامه داد: ترم بهمن ۹۴ چهار رشته حسابداری، مدیریت بازاریابی، روابط بین‌الملل و روان‌شناسی سلامت در مقطع دکتری به رشته‌های دانشگاه اضافه شدند و با احتساب ۲ رشته‌ی جدید در مجموع ۶ رشته دکترای تخصصی در دانشگاه خواهیم داشت اما برنامه‌ای برای اضافه کردن رشته‌های کارشناسی ارشد نداریم. در حال حاضر بیش از ۲۳ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه ارائه می‌شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر با اشاره به رایزنی‌هایی انجام‌شده برای فراهم‌کردن زمینه‌ی اجرای همکاری‌های مشترک میان دانشگاه و منطقه آزاد اروند، افزود: در حال حاضر توافق‌نامه‌ای در این خصوص تنظیم شده است که دانشگاه در طرح‌های مالی، اقتصادی، کشاورزی، عمرانی و … سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به هیأت‌علمی متخصص خود، به‌عنوان مشاور همکاری کند. این توافقنامه نیز در مرحله امضا و تأیید قرار دارد.