دریافت شهریه از دانشجویان دوره روزانه برخلاف مقررات است

حمایت ۱۰۰ میلیونی از پایان نامه‌های زیست فناوری دکتری

دریافت شهریه از دانشجویان دوره روزانه برخلاف مقررات است

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دریافت شهریه توسط یکی از دانشگاه‌های دولتی کشور گفت: قطعا دریافت شهریه از دانشجویان دوره روزانه خلاف مقررات بوده و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، حتما کمیسیون آموزش مجلس پیگیری می کند.

نماینده مردم محلات در مجلس همچنین بیان کرد: در حال حاضر هم بسیاری از دانشگاه‌ها به اسم جبرانی یا پیش نیاز و همچنین در دوره های شبانه، پردیس‌های خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و دانشگاه آزاد از دانشجویان شهریه دریافت می کنند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه این دانشگاه، بعد از ثبت نام نهایی و انتخاب واحد متوجه می‌شوند باید در ازای هر واحد دروس جبرانی ۱۷۴ هزار تومان به دانشگاه پرداخت کنند. همه ورودی های کارشناسی ارشد حقوق باید حداقل ۵۲۰ هزارتومان شهریه بپردازند. البته این تنها شرح شهریه دانشجویان حقوق است و سایر رشته‌های این دانشگاه از گزند پرداخت پول در امان نمانده‌اند.

اخذ شهریه از دانشجویان در شرایطی صورت می گیرد که در دفترچه انتخاب رشته هیچ گونه توضیحی مبنی بر لزوم پرداخت شهریه وجود نداشته و حالا دانشجویان مانده‌اند و شهریه‌ای که قرار به پرداخت آن نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *