اطلاعیه دانشگاه تهران درمورد پذیرش دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در آمریکا

دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ از بین متقاضیان تکمیل ظرفیت در آزمون برگزار شده سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق لیست رشته‌های پیوست در اطلاعیه مندرج در وبگاه معاونت آموزشی (صرفاً پردیس البرز و دانشکده حقوق و علوم سیاسی) از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.

تاریخ ارزیابی تخصصی و نظر کمیته برگزار کننده مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) متعاقباً اعلام می‌گردد.

لازم به ذکر است ثبت نام داوطلبین ازطریق سامانه جامع آموزش دانشگاه به صورت الکترونیکی از تاریخ ۱۷/‏۰۸/‏۹۶‬ لغایت ۲۲/‏۰۸/‏۹۶ صورت می‌پذیرد. داوطلبین محترم برای کسب اطلاعات تکمیلی به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران ( Academics.ut.ac.ir ) ؛ پردیس البرز و ‏ دانشکده حقوق و علوم سیاسی مراجعه نمایند.

دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ از بین متقاضیان تکمیل ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ، مطابق لیست رشته‌های پیوست (صرفاً برای پردیس البرز و دانشکده حقوق و علوم سیاسی) از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید. تاریخ ارزیابی تخصصی و نظر کمیته برگزار کننده مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) متعاقباً ‬ اعلام می‌گردد.
لازم به ذکر است ثبت نام داوطلبان ازطریق سامانه پذیرش دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی از تاریخ ۱۷/‬ ‏۰۸/‬ ‏۹۶‬ ‬ لغایت ۲۲‬/‬ ‏۰۸/‬ ‏۹۶ صورت می‌پذیرد.

***توجه: در صورت عدم ثبت نام در موعد تعیین شده، بازه ثبت نام تمدید نخواهد شد و پذیرفته شده منصرف از تحصیل تلقی گردیده و فهرست اسامی مربوط به عنوان عدم مراجعه برای ثبت نام، به سازمان سنجش آموزش کشور عودت داده خواهد شد. 

-جدول رشته های تکمیل ظرفیت

-راهنمای ثبت نام