اطلاعیه دانشگاه تهران در خصوص نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تکمیل ظرفیت پردیس البرز و دانشکده حقوق و علوم سیاسی

دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ از بین متقاضیان تکمیل ظرفیت در آزمون برگزار شده سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق لیست رشته‌های پیوست در اطلاعیه مندرج در وبگاه معاونت آموزشی (صرفاً پردیس البرز و دانشکده حقوق و علوم سیاسی) از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.

تاریخ ارزیابی تخصصی و نظر کمیته برگزار کننده مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) متعاقباً اعلام می‌گردد.

لازم به ذکر است ثبت نام داوطلبین ازطریق سامانه جامع آموزش دانشگاه به صورت الکترونیکی از تاریخ ۱۷/‏۰۸/‏۹۶‬ لغایت ۲۲/‏۰۸/‏۹۶ صورت می‌پذیرد. داوطلبین محترم برای کسب اطلاعات تکمیلی به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران ( Academics.ut.ac.ir ) ؛ پردیس البرز و ‏ دانشکده حقوق و علوم سیاسی مراجعه نمایند.

دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ از بین متقاضیان تکمیل ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ، مطابق لیست رشته‌های پیوست (صرفاً برای پردیس البرز و دانشکده حقوق و علوم سیاسی) از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید. تاریخ ارزیابی تخصصی و نظر کمیته برگزار کننده مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) متعاقباً ‬ اعلام می‌گردد.
لازم به ذکر است ثبت نام داوطلبان ازطریق سامانه پذیرش دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی از تاریخ ۱۷/‬ ‏۰۸/‬ ‏۹۶‬ ‬ لغایت ۲۲‬/‬ ‏۰۸/‬ ‏۹۶ صورت می‌پذیرد.

***توجه: در صورت عدم ثبت نام در موعد تعیین شده، بازه ثبت نام تمدید نخواهد شد و پذیرفته شده منصرف از تحصیل تلقی گردیده و فهرست اسامی مربوط به عنوان عدم مراجعه برای ثبت نام، به سازمان سنجش آموزش کشور عودت داده خواهد شد. 

-جدول رشته های تکمیل ظرفیت

-راهنمای ثبت نام