ثبت نام وام دانشجویان برای نیمسال دوم از ۱۴ بهمن آغاز می شود

ثبت نام وام دانشجویان برای نیمسال دوم از ۱۴ بهمن آغاز می شود

ثبت نام انواع وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از ۱۴ بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمام دانشجویان روزانه و نوبت دوم متقاضی وام می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴ بهمن ۹۶ الی ۱۶ اسفند ۹۶ با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویان به نشانی، www.swf.ir  و مطالعه قوانین موجود در پورتال نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثبت تقاضای وام ضروری ویژه دکتری ۱۰ بهمن ۹۶ آغاز شده و تا ۲۰ بهمن ۹۶ ادامه خواهد داشت. اولویت پرداخت با دانشجویانی خواهد بود که در بازه زمانی مهر ماه تا کنون ثبت نام کرده اند.

ثبت تقاضای وام تحصیلی از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز و تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت. ثبت تقاضای وام شهریه از ۲۵ فروردین ۹۷ آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ ادامه خواهد داشت. زمان ثبت تقاضای وام ضروری عادی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثبت تقاضای سایر وام ها از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز و تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت. همچنین ثبت تقاضای وام بنیاد علومی از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت.

به علت تراکم پرداخت لیست های وام در پایان سال، امکان پرداخت وام تا پایان سال ۹۶ به دانشگاه هایی که تا ۱۶ اسفند لیست های خود را ارسال کنند وجود خواهد داشت در غیر این صورت پرداخت وام به سال ۹۷ موکول خواهد شد.

درباره وام بنیاد علوی نیز، ثبت وام در زمان تعیین شده در صورت تخصیص و توزیع اعتبار از سوی بنیاد علوی انجام خواهد شد و ارسال لیست وام بنیاد علوی به دانشجویان روزانه و شبانه و دانشگاه های دولتی و آموزشکده ها و دانشگاه های پیام نور در زمان تعیین شده به مبالغ اعلام شده (مجرد۶۰۰۰۰۰۰، متاهل ۸۰۰۰۰۰۰ ریال) خواهد بود.

اعتبارات به صورت یک مرحله، در هر نیمسال تحصیلی توزیع می شود و افزایش اعتبار امکان پذیر نیست. اعتبار وام شهریه و تحصیلی به صورت تخصیصی در بهمن ۹۶ در سیستم اتوماسیون قابل مشاهده است ثبت، تایید و ارسال لیست های وام شهریه از تاریخ ۲۵ فروردین ۹۷ میسر خواهد بود. اعتبارات سایر وام ها به صورت متمرکز تخصیص داده خواهد شد.

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا پایان نیم سال تحصیلی فعال و ضروری است تمام متقاضیان نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *