افزایش سهمیه جذب عضو هیات علمی در دانشگاه‌های بزرگ

افزایش سهمیه جذب عضو هیات علمی در دانشگاه‌های بزرگ

محمد رضا رضوان‌طلب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ظرفیت پذیرش اعضای هیات علمی در فراخوان شهریور ۹۷ گفت: تقریبا در هر فراخوان جذب اعضای هیات علمی تعداد ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که در این فراخوان نیز ۸۰۰ نفر جذب دانشگاه‌ها شوند. به طور کلی می توان گفت در سال ۹۷، حدود ۱۶۰۰ نفر به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه‌ها می شوند.

جذب هیات علمی متعهد خدمت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: دراین فراخوان برنامه ریزی شده سهمیه بیشتری به دانشگاه‌های بزرگ برای جذب اعضای هیات علمی ارائه شده و دانشگاه‌های مناطق محروم نیز اولویت بیشتری برای استخدام نیرو داشته باشند.

وی تاکید کرد: انتظار مرکز جذب وزارت علوم از دانشگاه ها این است که  قبل از آغاز فراخوان بعدی کار فراخوان مذکور را به اتمام برسانند.

ثبت نام متقاضیان جذب در فراخوان شهریور ۹۷ از ۲۱ شهریور ماه آغاز شده و تا ۶ مهر ماه ۹۷ ادامه داشت، که بنا به اعلام مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، این مهلت تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه دهم مهر ماه تمدید شد.

فرایند رسیدگی دانشگاه ها به درخواست متقاضیان جذب هیات علمی نیز قرار بود از امروز شنبه ۷ مهرماه آغاز شده و تا ۷ دی ماه ۹۷ ادامه داشته باشد که با توجه به تمدید ثبت نام فراخوان شهریور۹۷ فرایند رسیدگی دانشگاه ها به درخواست متقاضیان نیز بعد از ۱۰ مهر ماه آغاز می شود.

براساس جدول زمانی منتشر شده، فرایند تایید نهایی مرکز جذب از ۸ دی ۹۷ آغاز و تا ۲۳ بهمن ۹۷ ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *