تبعیض در فرمایشات امام (ره) جفای آشکار به انقلاب است

تبعیض در فرمایشات امام (ره) جفای آشکار به انقلاب است

حجت الاسلام محمد میراحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) نقطه وفاق تمامی جریان های سیاسی و شخصیت های منتسب به انقلاب اسلامی است.
وی گفت: هنگامی که از امام سخن می گوییم نه به عنوان یک شخصیت خاص بلکه به عنوان یک مکتب فکری باید بدان بنگریم.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر افزود: مکتب فکری امام (ره) به معنای مجموع نظرات، عملکرد و روش های ایشان است.
وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده اند؛ انقلاب اسلامی بدون شناخت از امام خمینی (ره) و مکتب فکری ایشان بی معنا است.
وی خاطرنشان کرد: اگر فردی می خواهد درمورد امام (ره) سخنی به زبان آورد؛ لازم است ابتدا تمامی نظرات ایشان را بداند.
میراحمدی یادآور شد: بایستی تمامی سخنان امام (ره) را با هم و در قالب یک اصول دید و اگر این شناخت حاصل نشود؛ ممکن است در برداشت دچار مشکل شویم.
وی تصریح کرد: خط امام (ره) اصولی است که از ایشان به یادگار مانده و این اصول همان فرمایشاتی است که رهبر انقلاب در سال گذشته طی سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی بدان ها اشاره کردند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر اظهار کرد: برای شناسایی اصول فکری امام (ره) باید تعبیرهای مقاطع مختلف را بررسی کنیم.
وی گفت: برخی از چهره های منتسب به انقلاب و جریان های سیاسی طرفدار امام و انقلاب از این نکته غافل می شوند.
میراحمدی افزود: هنگامی که استنباطی به سخن امام (ره) می کنیم باید یک نگاه جامع و کلان از ایشان داشته باشیم وگرنه دچار خطای نابخشودنی می شویم.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر خاطرنشان کرد: بایستی امام خمینی (ره) همانگونه که بود و هست؛ اعلام و معرفی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی روزهای گذشته در دیدار معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران رسانه های کشور گفته بود:
«اینکه یک جمله امام بدون ذکر قبل و بعد آن، از مجموعه بیانات ایشان استخراج شود و سپس بدان استناد شود کار صحیحی نیست.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *