تحریف فرمایشات امام (ره) اقدام منافقانه در راستای اهداف دشمنان است

تحریف فرمایشات امام (ره) اقدام منافقانه در راستای اهداف دشمنان است

حجت الاسلام ابومحمد مرتضوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار کرد: تحریف سخنان امام خمینی (ره) و یا هر فرد دیگری، ستم، جفا و حرام به شمار می رود.
وی گفت: از لحاظ شرعی هیچ فرد مسلمانی مجاز نیست در هیچ موردی چنین کاری را انجام دهد و در راستای اهداف خود بخشی از مطالب گوینده را تحریف کند.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور افزود: اگر افرادی ابتدا و انتهای فرمایشات و بیانات حضرت امام خمینی (ره) را در راستای برداشت شخصی، جناحی و گروهی خود تقطیع کنند؛ جفای به انقلاب است.
وی ادامه داد: تمامی گروه های انحرافی از همین شیوه تقطیع و گزینش به نفع خودشان استفاده کرده و مدتی رشد کرده اند، که نمونه بارز آن منافقین در ابتدای انقلاب بودند.
مرتضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز اگر شاهد ظهور تکفیری ها و وهابی ها در دنیای اسلام هستیم به این دلیل است که آنان به عترت و کتاب عمل نکرده اند.
وی تصریح کرد: تقطیع بیانات حضرت امام (ره) برای دستیابی به اهداف خاص حرام بوده و به طور حتم پیامدهای اجتماعی بسیار خطرناکی همچون تاسیس تفکرات انحرافی و غیر اسلامی را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی روزهای گذشته در دیدار معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران رسانه های کشور گفته بود: «اینکه یک جمله امام بدون ذکر قبل و بعد آن، از مجموعه بیانات ایشان استخراج شود و سپس بدان استناد شود کار صحیحی نیست.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *