معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت شرایط اسکان تابستانی دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه را تشریح کرد.

اکبری، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،با اشاره به اسکان تابستانی دانشجویان خوابگاهی گفت: ۱۵ تیر ماه خوابگاه‌ها بعد از ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد شد و دانشجویان کارشناسی از این تاریخ باید خوابگاه را تخلیه کنند.

وی در خصوص اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دکتری و ارشد در ایام تابستان گفت: دانشجویان دکتری در ایام تابستان در خوابگاه‌ها ساکن هستند و دانشجویان ارشد که سال دوم هستند و بر روی پروژه‌های خود کار می‌کنند خوابگاه به آنها تعلق خواهد گرفت و بقیه دانشجویان این سطح نیز با تایید استاد راهنما می‌توانند در خوابگاه‌ها اسکان داشته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در خصوص افزایش هزینه‌های خوابگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید گفت: افزایش هزینه‌ها توسط صندوق رفاه به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد اما هنوز این افزایش هزینه ابلاغ نشده بلکه در تابستان اعلام خواهد شد و تعرفه‌ها براساس اعلام صندوق رفاه به دانشجویان ابلاغ می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: علاوه بر برنامه‌های غذایی که در حال حاضر وجود دارد، در ماه رمضان در وعده افطار و سحر تنوع غذایی داریم تا موجب افزایش اشتهای دانشجویان شود.

اکبری، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه ریزی‌های این دانشگاه برای اسکان دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه رمضان گفت: چون امسال بیشتر ماه رمضان در ترم تحصیلی دانشجویان و امتحانات قرار گرفته وعده غذایی دانشجویان تغییر خواهد کرد و وعده افطار و سحر بین دانشجویان توزیع می‌شود.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌های جاری که در حال حاضر وجود دارد، این دو وعده اضافه خواهد شد و سعی شده در ماه رمضان در وعده افطار و سحر تنوع غذایی داشته باشیم تا موجب افزایش اشتهای دانشجویان گردد.

وی اضافه کرد: این تنوع غذایی به دلیل تقارن ماه رمضان و امتحانات است و به همین دلیل هزینه اضافی از دانشجویان دریافت نمی‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: امتحانات در سه نوبت برگزار می‌شود و خوابگاه‌ها در طول مدت برگزاری امتحانات، کاملا سرویس دهی دارند و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.