آغاز ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی در دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی در دانشگاه پیام نور

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حجت الاسلام حسن جمشیدی راد با اشاره به آغاز ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی در دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: این دوره ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان است که با هدف فراهم کردن محیطی مناسب برای کسب علوم و معارف اسلامی، شبکه سازی در عرصه جهاد علمی و فرهنگی، حرکت در مسیر گفتمان انقلاب و تمدن اسلامی و تبیین رسالت الهی دانشجوی طراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه دوره جدید حوزه علوم اسلامی در مهر ماه سالجاری برگزار می شود، افزود: تمام دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور تا پایان تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام hodat.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

** تصویب تقویم آموزشی سال تحصیلی 96-95 دانشگاه علامه

تقویم آموزشی نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 96-95 دانشگاه علامه طباطبایی در جلسه شورای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تصویب شد.
بر اساس این تقویم، زمان ثبت نام برای دانشجویان ورودی جدید 20 تا 24 شهریور ماه اعلام شده است.
شروع کلاس های دانشجویان این دانشگاه هم از 27 شهریور ماه آغاز می شود و دانشجویان طی روزهای سوم تا هفتم مهر ماه می توانند نسبت به حذف و اضافه اقدام کنند.
پایان کلاس های دانشجویان این دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی 15 دی ماه است و امتحانات هم از 18 تا 29 این ماه برگزار می شود.
طبق مصوبه این دانشگاه، همچنین کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی این دانشگاه از 16 بهمن ماه آغاز می شود و تا 17 خرداد ماه سال 96 ادامه خواهد داشت.
امتحانات نیمسال دوم دانشجویان این دانشگاه نیز 20 خرداد تا یکم تیرماه سال 96 برگزار خواهد شد.

** ثبت نام وام شهریه دانشجویان علمی کاربردی از اول تیر ماه
معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت نام برای دریافت وام شهریه دانشجویان این دانشگاه از اول تیرماه خبر داد.
محمد علایی نوین اظهار داشت: دانشجویان متقاضی وام شهریه از اول تیر تا 30 مرداد ماه می توانند از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی www.swf.ir درخواست وام شهریه خود را ثبت کنند.
وی افزود: متقاضیان پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی محل تحصیل، مدارک لازم را برای اخذ وام شهریه ارائه کنند تا در اسرع وقت از این تسهیلات بهره­ مند شوند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *