نصب دستگاه آنالایزر محققان ایرانی در بزرگترین تصفیه‌ خانه جمهوری آذربایجان

به گزارش کنکوری ارشد از وزارت علوم، شرکت سیال ابزار دقیق با محصول «آنالیز و کنترلر کلر باقی مانده در آب» در اولین ایده بازار آب و فاضلاب که توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده بود، مقام دوم را کسب کرد.
این محصول پس از ماه‌ها رایزنی، بررسی و تبادل اطلاعات با وزارت آب و فاضلاب کشور آذربایجان توانست با پشت سر گذاشتن رقیب آلمانی خود، امتیاز فروش و راه اندازی در کشور آذربایجان را به خود اختصاص دهد.
وحید حیدری مدیر عامل این شرکت درباره این محصول گفت: بیش از 90 دستگاه از این محصول را در بسیاری مناطق کشور از جمله نیروگاه اتمی بوشهر، آبفای قم، آبفای گیلان و بسیاری شرکت‌های تأمین و تصفیه آب تهران نصب کرده‌ایم و خوشبختانه از عملکرد آن رضایت داشته‌اند و اکنون با حمایت پارک علم و فناوری گیلان و پیگیری‌های کنسرسیوم صادرات محصولات دانش بنیان توانستیم این دستگاه را در بزرگترین تصفیه خانه کشور آذربایجان بنام جیران باتان که کلیه آب شرب شهر باکو را بر عهده دارد با موفقیت نصب کنیم.
وی با بیان اینکه تمام قطعات این دستگاه توسط مهندسان داخلی و در شرکت سیال ابزار دقیق طراحی و تولید می‌شوند افزود: قیمت تمام شده محصول پایین و کیفیت بالای آن موجب رقابت‌پذیری در بازار شده است.
فراهنگ ** 9187 ** 1071

 

 

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir

تماس بی واسطه با مسئولین

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *