رئیس دانشگاه ازاد اسلای واحد خورموج استان بوشهرگفت: برای سال تحصیلی جدید ۶ رشته جدید برای این دانشگاه مصوب شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا چمکوری روز چهارشنبه در جمع دانشجویان این دانشگاه در خورموج افزود: امسال دو رشته مهندس برق قدرت و مهندسی عمران سازه در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های این دانشگاه افزوده شده است.
وی افزود: دو رشته مهندسی عمران و رشته حقوق نیز در مقطع کارشناسی به رشتههای این دانشگاه اضافه شده است.
چمکوری بیان کرد: در مقطع کاردانی نیز دو رشته صنایع شیمایی و ساختمان به رشته های دانشگاه اسلامی واحد خورموج افزوده شده است.
چمکوری به برنامه های فرهنگی این دانشگاه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امسال یازده برنامه فرهنگی ودینی دراین واحد در حال برگزار است.
وی ادامه داد: برنامه های تفسیر قران، روخوانی، روان خوانی و ترتیل قران، سخنرانی، مداحی، زیارت عاشورا و نماز جماعت در ماه مبارک رمضان در حال اجراست .
چمکوری به سایر برنامه های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: مسابقات کتابخوانی حضوری و غیرحضوری با استفاده از فضای مجازی و با موضوعات قرآنی و احکام از آثار حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان بهشتی، مطهری، و علامه طباطبایی نیزدر حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب از اثار امام راحل و شهیدان بهشتی و مطهری و اجرای برنامه های علوم قرانی دیگر شامل دوره اموزشی قران کریم و احکام از دیگر برنامه های فرهنگی این دانشگاه درماه مبارک رمضان است.
چمکوری بیان کرد: در حال حاضر یکهزارو ۲۰۰ دانشجو در ۳۸ رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان دشتی با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.