تاثیر دانشگاه آزاد با نادیده گرفتن ‌ها کمرنگ یا محو نمی ‌شود

تاثیر دانشگاه آزاد با نادیده گرفتن ‌ها کمرنگ یا محو نمی ‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حمید میرزاده با اشاره به سهم و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم افزود: نادیده گرفتن دانشگاه آزاد در تولید علم و این گونه بی‌مهری ‌ها ناشی از برخورد سیاسی و غیرمنصفانه است که دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با آن مواجه بوده است.
وی به حذف نام دانشگاه آزاد در گزارش ‌های منتشرشده درخصوص تولید علمی دانشگاه ‌ها و موسسات برتر کشور توسط یک نهاد رسمی اشاره کرد و گفت: عظمت و نقش ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی، این ثمره و دستاورد بی بدیل امام راحل (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی با این نادیده گرفتن ‌ها کمرنگ یا محو نمی ‌شود.
وی ادامه داد: در افزایش رتبه کشور در سطح جهانی، میزان عملکرد تاثیر دانشگاه آزاد را محاسبه می کنند اما در گزارش های داخلی که جنبه سفارشی دارد، نام دانشگاه آزاد که بیش از 20 درصد تولید علم ایران را برعهده دارد، حذف می کنند.
میرزاده افزود: اگر میزان تولیدات علمی دانشگاه آزاد حذف شود، دیگر مواردی که به آن افتخار می کنیم از جمله رتبه و جایگاه ایران چیزی نخواهد بود که اکنون هست. متاسفانه این نحوه برخورد در ملاقات ها و محافل رسمی با مجموعه دانشگاه آزاد به اشکال مختلف ظهور و بروز می کند که کاملاً غیرعادلانه و غیرمنصفانه است.
وی ادامه داد: هدف مدیران دانشگاه آزاد اسلامی باید مانند گذشته کسب رضایت خداوند باشد و این بی مهری‌ های سیاسی نباید خللی در سلسله خدمت‌ رسانی ایجاد کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، میرزاده ادامه داد: علیرغم این برخوردهایی که برای تخفیف شأن و جایگاه این دانشگاه می بینیم، همچنان با اراده و مستحکم در تقویت و اثربخشی بیشتر این مجموعه علمی بی نظیر کوشا خواهیم بود.
فراهنگ ** 9338 ** 1071

 

 

 

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *