مصوبه مربوط به عدم برگزاری دوره تابستان سال ۹۵ در دانشگاه تهران و شرایط مهمانی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی در دانشگاه های دیگر ابلاغ شد.
به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از مهر، براساس مصوبه جلسه یکم تیرماه سال ۹۵ کمیته منتخب شورا و طبق مصوبات قبلی شورای آموزشی دانشگاه تهران، در تابستان سال ۱۳۹۵ در این دانشگاه دوره تابستانی برگزار نمی شود بنابراین دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری عمومی دانشگاه تهران می‌توانند با رعایت موارد ذیل به دانشگاه‌های دولتی دیگر برای گذراندن دوره تابستانی معرفی شوند:
معرفی دانشجویان شاغل به تحصیل (مجاز به ادامه تحصیل) متقاضی اخذ واحدهای درسی به دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و خارج از شهر تهران که مجری دوره به صورت تمام وقت و حضوری هستند (دوره‌های مجازی و نیمه وقت قابل قبول نمی‌باشد) با تأیید گروه آموزشی مربوط بلامانع است.
تعداد واحدهای انتخابی دانشجوی متقاضی (سهمیه عادی) حداکثر ۶ واحد و برای دانشجوی شاهد و ایثارگر (براساس آیین نامه جدید دانشجویان شاهد و ایثارگر) به شرط اتمام تمامی واحدهای دوره تحصیلی و دانش آموختگی حداکثر ۱۰ واحد (طبق آیین نامه جدید تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر) است.
درصورت ثبت نام دانشجو در دوره تابستانی با پرداخت شهریه در دانشگاه مقصد هیچ‌گونه هزینه‌ای توسط دانشگاه تهران پرداخت نمی شود.
دروس انتخابی در دانشگاه مقصد باید از نظر سرفصل درسی و تعداد واحد منطبق با برنامه مصوب در دانشگاه تهران باشد.
ثبت دروس انتخابی در فرم معرفی انتقال به صورت مهمان دوره تابستانی با تایید گروه آموزشی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی/ علمی دانشکده/ پردیس/ مرکز/ موسسه مربوط برای ارسال به دانشگاه مقصد الزامی است.
درصورت تغییر دروس معرفی شده در دانشگاه مقصد مراتب باید توسط دانشجوی متقاضی پیگیری و به تایید گروه آموزشی مربوط در پردیس، دانشکده، مرکز یا موسسه در ابتدای دوره برسد؛ در غیر این صورت دروس گذرانده شده قابل پذیرش نبوده و از درجه اعتبار ساقط است.
نمرات کمتر از ۱۲ (صفر تا ۹۹/ ۱۱) برای تمامی سهمیه‌ها، قابل قبول نبوده و دانشجو موظف است آنها را مجددا اخذ کرده و بگذراند.