مسئول اجرای اقتصاد مقاومتی در وزارت علوم منصوب شد

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، در حکم انتصاب محمد فرهادی خطاب به احمدی، بازنگری و اصلاح نظام آموزش عالی در راستای ارزش آفرینی و کارآفرینی و طراحی الگوی تغییر و ارتقای نقش دانشگاه ها در حل مشکلات کلان دستگاهی و بنگاه های اقتصادی کشور به عنوان ماموریت اصلی مورد تاکید قرار گرفته است.
در ادامه این حکم آمده است: لازم است تدوین برنامه عملیاتی در چارچوب منشور پروژه ها طبق برنامه زمان بندی صورت پذیرد و به طور مستمر گزارش اقدام های به عمل آمده به دبیرخانه ستاد گزارش شود؛ در همین راستا تمامی معاونت ها و مدیران وزارت و دستگاه های تابعه همکاری و هماهنگی لازم را به عمل خواهند آورد.
این انتصاب در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و براساس مصوبه جلسه مورخ 16فروردین ماه 95 (هجدهمین جلسه) ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و به استناد مصوبه شماره 85001/ت 52442 ه مورخ 31 شهریور94 هیات وزیران صورت گرفته است.

** آغاز مراسم اعتکاف دانشگاه صنعتی شریف از فردا
مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان سال ۹۵ دانشگاه صنعتی شریف از فردا(پنجشنبه) آغاز می شود و تا ۱۲ تیر‌ ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ثبت نام اولیه مراسم اعتکاف امسال دانشگاه صنعتی شریف از ۲ تیر ماه آغاز شد و تا ششم تیر ماه ادامه داشت، علاقه‌مندان از طریق مراجعه به سایت azzahraa.sharif.ir ثبت نام خود را نهایی کردند.
مناجات‌ سحر و گعده با روحانیون از برنامه‌هایی است که در اعتکاف امسال دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
با توجه به برگزاری مناجات سحرگاهی در مسجد دانشگاه ظرفیت برای شرکت کنندگان محدود است.

** حضور همه آحاد ملت های اسلامی در راه‌پیمایی روز قدس
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدو ربیانیه‌ای همه آحاد ملت‌های اسلامی بویژه فرهیختگان علمی و فرهنگی جهان اسلام را به شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس دعوت کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به همان میزان که روحیه و امید در جبهه مبارزان راه آزادی ایجاد می‌شود، رعب و ترس اردوگاه اشغالگران و حامیان آن‌ها را فرا می‌گیرد.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *