100 پایان نامه با موضوع طرح های برتر قرآنی در نمایشگاه قرآن ارایه شد

رشید جعفرپور در گفت و گو با کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا با اشاره به مهم ترین دستاوردهای بخش دانشگاهی اظهار کرد: 10 نشست ، با محور تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآنی توسط اساتید دانشگاه برگزار شد.
وی سه شنبه شب در این مصاحبه افزود: بیش از 10 نوع کارگاه زنده هنری در دانشگاه های فنی و حرفه ای و فرهنگیان انجام شد.
وی رونمایی از طرح جامعه قرآنی مائده را یکی از بخش های نو نمایشگاه عنوان کرد و گفت: 9 اثر هنری توسط داوران نمایشگاه برای ارائه در نمایشگاه هفته فرهنگی فرانسه به آن کشور انتخاب و ارسال شد.
مدیر قرآن و عترت وزارت علوم، امسال میزان جذب مخاطب در بخش دانشگاهی را موفق ارزیابی کرد و مشارکت بیش از چهار هزار نفر در یک دانشگاه در یک رشته قرآنی را سندی بر این رشد، آورد.
جعفرپور افزود: یکی از غرفه های وزارت علوم با طرح سووال چالشی ‘ اگر قرآن از زندگی ما حذف شود چه اتفاقی می افتد؟ ‘ ؛ مخاطبان زیادی را به بخش دانشگاهی کشاند.
وی ادامه داد: همچنین در یکی از غرفه های وزارت علوم دوره های مجازی که می تواند مخاطبان متنوعی را جذب کند و اطلاعات زیادی را به مخاطبان ارائه دهد به نمایش گذاشته شد.
جعفرپور گفت: چهار وزیر ،شمار زیادی از معاونان و مدیران کل وزارتخانه ها و صدها استاد و دانشجو از برنامه های ارایه شده در بخش دانشگاهی نمایشگاه بازدید کردند.
وی که مسوول غرفه های وزارت علوم در این نمیاشگاه نیز هست افزود: ارائه مشاوره در حوزه پایان نامه های قرآنی از جمله فعالیت های بخش دانشگاهی در طول برگزاری نمایشگاه قرآن بود.
جعفرپور یادآور شد: دانشگاه الزهرا امسال با شعار اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل وارد نمایشگاه شد و غالب فعالیت های خود را با محوریت این شعار عرضه کرد؛ یعنی هم در چینش و تزئین غرفه این شعار را مد نظر داشته ، هم چند نشست کارشناسی با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار کرد.
مراسم اختتامیه بخش دانشگاهی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شب گذشته و همزمان با پایان یافتن این نمایشگاه برگزار شد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *